مدیرکل آموزش و پرورش مازندران خبر داد: 

برگزاری ششمین دوره مسابقات کتابخوانی در قالب جشنواره دانایی و توانایی

ساری (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش مازندران از برگزاری جشنواره دانایی و توانایی در مدارس استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۸۰۶۷۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری ششمین دوره مسابقات کتابخوانی در قالب جشنواره دانایی و توانایی

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران، حسین کمالی گفت: با پایان یافتن امتحانات هم اکنون مدارس ۳۳ شهرستان و منطقه استان مازندران در حال برگزاری ششمین دوره کتابخوانی با عنوان جشنواره دانایی و توانایی هستند.

وی افزود: این جشنواره در راستای تحقق اهداف سند تحول بنیادین و توسعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی، ارتقای سرانه مطالعه کتاب، ایجاد عادت به مطالعه و غنی‌سازی اوقات فراغت دانش آموزان، شناسایی استعدادها و غنی کردن اوقات فراغت با هدایت مدارس و مشارکت دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مازندران گفت: در دوره پنجم ۱۶ هزار دانش‌آموز در این مسابقه شرکت کردند اما در سال جدید بیش از ۳۳ هزار نفر در جشنواره دانایی و توانایی مشارکت کردند که رشد بیش از صددرصدی را نشان می‌دهد.

کمالی به سطح و کیفیت مسابقه کتاب‌خوانی اشاره و خاطرنشان کرد: این جشنواره در ۴ مرحله آموزشگاهی، منطقه‌ای، استانی و کشوری برای تمام دوره‌های تحصیلی و در ۵ سطح پایه‌های اول و دوم، سوم و چهارم، پنجم و ششم، متوسطه اول و متوسطه دوم برگزار می‌شود.

وی در همین زمینه افزود: این جشنواره در دوره اول و دوم ابتدایی تا سطح استان و در دوره‌های اول و دوم متوسطه تا سطح کشور برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار