مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان‌غربی:

به مدارس عادی از نظر تمام امکانات باید رسیدگی شود

ارومیه (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان‌غربی با تاکید بر رسیدگی همه‌جانبه بر محله‌های کم‌برخوردار استان، بیان کرد به مدارس عادی از نظر تمام امکانات باید رسیدگی شود.

کد مطلب: ۱۳۸۰۶۲۲
لینک کوتاه کپی شد
به مدارس عادی از نظر تمام امکانات باید رسیدگی شود

علی مطهری در جلسه طرح توسعه و تحول اجتماع محور ۲۰۲۰ محله کم برخوردار استان آذربایجان غربی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب بر زدودن ناعدالتی ها در کشور و مدارس تاکید کرده‌اند، گفت: نیازها را باید احصا کرد و مسوولان باید این کاستی ها را ببینند و این موضوع تذکر مهمی است که باید به عنوان یک رویکرد برای آن برنامه ارائه کرد.

وی بیان کرد: این قرارگاه جهادی با ۹ کارگروه فعالیت خود را در راستای ایجاد و توزیع برابر عدالت انجام می‌دهد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی اضافه کرد: این اقدام یک کار فرادستگاهی است و کم برخوردار بودن منحصر به شاخص‌های آموزشی و پرورشی نیست و امکانات آب و برق و سایر خدمات را هم در برمی‌گیرد و همه رسالت رفع این مشکلات را دارند.

به گفته مطهری یک‌سال است این موضوع ابلاغ شده و لازم است با بهره گیری از فرصت‌ها و با ارائه برنامه، اعتبارات لازم را اخذ کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اظهار کرد: باید مطالبات این نهاد از سایر دستگاه‌ها اخذ شود و در مسیر ارتقای کیفی خدمات و ردیف‌های تعریف شده استفاده شود‌.

وی گفت: دانایی، قدرت است و معلمان باید دانا باشند تا بتوانند در میدان جهاد تبیین موفق باشند.

مطهری با اشاره به اینکه مدیران باید بستر را برای فعالیت سایر نیروها با تفویض اختیار فراهم کنند، افزود: به مدارس عادی از نظر تمام امکانات باید رسیدگی شود.

وی بر موضوع ثبت نام و دقت در انجام آن تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار