کارشناس مسئول ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات منطقه۱۸:

شیوه‌نامه ثبت‌نام دانش‌‌آموزان به تمامی مدارس ابلاغ شده است

تهران (پانا) - کارشناس مسئول ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات و دبیر ستاد ثبت‌نام آموزش منطقه 18 از ابلاغ شیوه‌نامه ثبت‌نام دانش‌‌آموزان در سال تحصیلی جاری به تمامی مدارس منطقه خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۸۰۱۲۷
لینک کوتاه کپی شد
شیوه‌نامه ثبت‌نام دانش‌‌آموزان به تمامی مدارس ابلاغ شده است

حسین پیران در جلسه عمومی مدیران مدارس منطقه۱۸با اشاره به اهمیت ثبت‌نام مطلوب دانش‌آموزان در آغاز سال تحصیلی، گفت: شیوه‌نامه ثبت‌نام دانش‌‌آموزان در سال تحصیلی ۱۴۰۳ - ۱۴۰۲ با شعار محوری «ثبت‌نام مطلوب، عدالت‌محوری، خانواده‌مداری» به همراه راهنمای نظارت بر این فرایند، به تمامی مدارس ابلاغ شده است.

وی ضمن تشکر از مشارکت مادی و معنوی اولیای دانش‌آموزان در ارتقا و بهبود فرآیندهای آموزشی و پرورشی مدارس، افزود: به استناد ماده ۱۳۳ آیین‌نامه اجرایی مدارس، دریافت هزینه کتاب، بیمه و لباس کارِ هنرستان‌ها در هنگام ثبت‌نام مجاز است. همه همکاران از پرسنل اداری تا مدرسه موظف به رعایت شیوه نامه و مصوبات ستاد ثبت نام هستند.

پیران گفت: ستادهای فرعی که توسط مدارس منتخب مدیریت می شود از بازوان ستاد ثبت نام هستند و ما را در مسیر ثبت نام یاری می کنند. از همه مدیران خواهشمندیم همکاری لازم و کافی را با ستادهای فرعی داشته باشند.

دانش آموز خبرنگار: محمدحسین هدایتی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار