پیام استاندار خراسان جنوبی به مناسبت "گرامیداشت ۲۸ خرداد، روز ایمان و امید"

بیرجند (پانا) - استاندار خراسان جنوبی به مناسبت "گرامیداشت ۲۸ خرداد، روز ایمان و امید" پیامی را صادر کرد.

کد مطلب: ۱۳۷۹۹۹۰
لینک کوتاه کپی شد
پیام استاندار خراسان جنوبی به مناسبت "گرامیداشت ۲۸ خرداد، روز ایمان و امید"

در این پیام آمده است: «ایمان و امید امام، عامل نرم‌افزاری و به وجود آورنده‌ این تحولات عظیم تاریخی بود و هر کسی و هر مجموعه و جریانی که به ایران، منافع ملی، بهبود اوضاع اقتصادی، پیشرفت کشور و عزت ملی علاقه‌مند است باید همه سعی خود را در تقویت ایمان و امید مردم و جامعه به کار گیرد.» مقام معظم رهبری

«براساس فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، ساقط کردن حکومت ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی، تشکیل جبهه مقاومت علیه استکبار جهانی و توجه به معنویت و اراده الهی تحولات بزرگی هستند که با تکیه امام خمینی (ره) به دو اصل ایمان و امید در دنیا رخ داده است.
همین رویکرد اساسی که از همان بدو تأسیس نظام جمهوری اسلامی محور برنامه ها قرار گرفت، سبب شد اینک و با گذشت ۴۵ سال از عمر انقلاب اسلامی، ایران بر بلندای اقتدار بایستد و با شعار استقلال و آزادی، تحریم ها و تهدیدها را درنوردیده و بر تارک جهان خوش بدرخشد.
بدون تردید آن چه درون مایه این توفیقات را محکم تر کرده، پشتوانه غنی همراهی های مردم است که به ویژه در عرصه انتخابات که فرصت مغتنم معاندان برای براندازی نظام به شمار می رود، بیش از دیگر مناسبت ها نمود و بروز داشته و دارد.
مشارکت ارزنده مردم در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ طرحی نو درانداخت و با روی کار آمدن دولت سیزدهم، درهای تازه ای از توفیق را به روی ایران باز کرد.
آیت الله رئیسی با تکیه بر الطاف حکیمانه حضرت حق و با تأسی از آموزه های اسلام ناب و پیروی از منویات و اوامر ولی امر مسلمین توجه به امور مردم که ولی نعمتان نظامند را در رأس برنامه‌های خود قرار داده و با تدوین سیاست توسعه تعاملات خارجی، آینده ای روشن را برای ایران اسلامی ترسیم کرد و بی شک دستاوردهای دولت ایران قوی در این دو سال گذشته، گواهی بر این ادعا بوده و نویدبخش روزهایی سراسر توفیق می باشد.
امید که در سایه عنایات امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف و با ادامه این راه ، به زودی شاهد توفیقات بیشتر نظام در عرصه جهانی و گشایش در تمامی مشکلات داخلی کشور باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار