با سرمایه 250 تا 350 میلیون تومانی چه خودروی صفری می‌توان خرید + جدول

تهران (پانا) - با کاهشی شدن قیمت خودرو در روزهای اخیر امکان خرید خودروی صفرکیلومتر فراهم شده به‌گونه‌ای که بررسی‌ها نشان می‌دهد در فاصله یک ماه و نیم گذشته خرید خودروی صفر با سرمایه 250 تا 350 میلیون تومان در بازار معاملات خودرو وجود دارد.

کد مطلب: ۱۳۷۹۸۷۲
لینک کوتاه کپی شد
با سرمایه 250 تا 350 میلیون تومانی چه خودروی صفری می‌توان خرید + جدول

در شرایطی که بازار خودرو روند کاهشی قیمت‌ها را تجربه می‌کند تولیدکنندگان خودرو تنها از مسیر سامانه یکپارچه‌سازی خودرو می‌توانند تولیداتشان را عرضه کنند آن هم وقتی به نیمه تابستان که اوج افزایش تقاضا برای خرید خودرو است نزدیک می‌شویم.

اگر در آن زمان تزریق خودروی صفرکیلومتر نتواند پاسخگوی میزان تقاضای ایجاد شده به دلیل روند آرام کاهشی شدن قیمت خودرو باشد قطعاً با انفجار قیمت‌ها روبه‌رو خواهیم شد.

بررسی‌های پانا از بازار خریدوفروش خودروهای صفرکیلومتر نشان می‌دهد که در بازه سرمایه‌ای 250 تا 350 میلیون تومان هم تعداد آگهی‌های فروش بیشتر شده و هم تنوع خودروهایی که در این بازه قیمتی برای فروش گذاشته شده بالاست.

در گزارشی که پانا نیمه اردیبهشت تهیه کرد بررسی شد که با سرمایه 250 تا 300 میلیون تومان تعداد خودروهای محدودی مانند پراید، پژو و تیبا می‌توان خرید آن هم با کارکردی بیش از 150 کیلومتر. حالا بعد از گذشت یک ماه و نیم با سرمایه 250 تا 350 میلیون تومان می‌توان خودروی صفر خرید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار