معاون آموزش ابتدایی اداره کل شهرستانهای استان تهران در آئین خشت اول در شهرستان قدس:

معلم، مولفه بانی ایجاد تحول در آموزش و پرورش است

شهرقدس (پانا) - معاون آموزش ابتدایی اداره کل شهرستانهای استان تهران در آئین خشت اول که با هدف تجلیل از از آموزگاران پایه اول مدارس ابتدایی شهرستان قدس برگزار شد، معلم را مولفه بانی ایجاد تحول در آموزش و پرورش خواند.

کد مطلب: ۱۳۷۹۱۶۰
لینک کوتاه کپی شد
معلم، مولفه بانی ایجاد تحول در آموزش و پرورش است

این همایش با حضور محمدعلی زنجانی معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران و مدرس کشوری زبان آموزی و دانشگاه فرهنگیان و سرگروه استانی پایه اول برگزار شد.

مهدی چیوائی مدیر آموزش و پرورش شهرستان قدس در این برنامه اظهار کرد: معلمان پایه اول طلایه داران سنگر آموزش ابتدایی و نظام تعلیم و تربیت هستند این برنامه با هدف تجلیل از زحمات این معلمان دلسوز است.

چیوائی افزود: با برگزاری کارگاه های آموزشی خواهیم توانست آموزش را در دوره ابتدایی و به خصوص در پایه اول ارتقاء بخشیده تا معلمان ما بتوانند در زمینه تولید محتواهای آموزشی مهارت‌های بیشتری داشته باشند.

در ادامه این مراسم محمدعلی زنجانی معاون ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در جمع معلم های پایه اول شهرستان قدس گفت: مولفه های مختلفی در رشد انسان وجود دارد مولفه محتوا، مولفه بستر حضور دانش آموزان و دیگر مولفه ها که در اندیشه و تجربه ما یک مولفه از همه مولفه ها تاثیر گذار تر است و می‌تواند نواقص را برطرف کند یا آسیب برساند این مولفه، بانی تحول در آموزش و پرورش است و آن چیزی جز معلم نیست.

وی در ادامه عنوان کرد: در بهترین و بدترین پشتیبانی ها، بهترین و بدترین فضا و شرایط، معلم هدایت گر است. وجود معلم تاثیرگذار می تواند کلاس های شلوغ و فضای فیزیکی نامناسب را مرحم نهد و برگ برنده و بانی امید در این شرایط معلم است بستر این امر، معلم های دوره ابتدایی هستند؛ نقش معلمان پایه اول تاثیرگذارتر می باشد.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل شهرستانهای استان تهران اذعان داشت: معماران خشت اول، معلمان پایه اول می باشند و تقدیر از شما عزیزان است که نقش ماندگار دارید و خداوند را شاکریم این حرکت زیبا به وقوع پیوست و این باور هستیم که "خشت اول چون نهد معمار راست، هر ثریایی به زیر پای ماست".

در پایان این مراسم از معلمان پایه اول شهرستان قدس، تجلیل به عمل آمد.

خبرنگار: محمدجواد ماهر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار