رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان قدس تاکید کرد:

تمام مصوبات ابلاغی شورای آموزش و پرورش لازم‌الاجرا است

شهرقدس (پانا) - رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان‌قدس، شورای آموزش و پرورش را در هر شهرستان مجموعه فرادستی دستگاه‌های آن شهرستان خواند که تمامی مصوبا‌ت ابلاغی بایستی اجرائی شود.

کد مطلب: ۱۳۸۰۵۶۰
لینک کوتاه کپی شد
تمام مصوبات ابلاغی شورای آموزش و پرورش لازم‌الاجرا است

مهدی چیوائی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان‌قدس در دومین جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان ضمن تقدیر و تشکر از هماهنگی و همکاری ادارات و ارگانهای شهرستان بویژه فرمانداری، شهرداری و شورای شهر در برگزاری امتحانات نهایی و بزرگداشت مقام معلم، بر اهتمام جدی به جهت پیگیری مصوبات گذشته، موافقت تغییر کاربری یکی از دبیرستانهای این شهرستان به کاردانش، تخصیص یک فرهنگسرا به مدیریت آموزش و پرورش تاکید کرد و افزود: درآمدزایی آموزش و پرورش شهرستان قدس بسیار ضعیف است و با اخذ مجوز ساخت ۱۹ باب مغازه در مدارس شهرستان قدس تا حدی این مشکل مرتفع می گردد، که مساعدت بیش از پیش دستگاه های مربوطه را می‌طلبد.

در ادامه این جلسه وحید گلی‌کانی فرماندار شهرستان قدس با اشاره به نحوه شکوفایی استعداد‌های دانش‌آموزان بیان کرد: راهبرد شورای آموزش و پرورش فقط یک تفکر مدیریتی نیست، بلکه بایستی منجر به شکوفایی استعداد‌های دانش‌آموزان در حوزه‌های علمی، فرهنگی و دیگر عرصه‌ها شود.

وی افزود: این نشست‌ها برای بیان مشکلات این حوزه برگزار شده و تمامی بخشنامه‌ها به صورت کلی در سطح استان ابلاغ می‌شود اما راهبردهای شورای آموزش‌ و‌ پرورش منجر به تعیین افق شهرستان در این حوزه خواهد شد چراکه متناسب‌ با فضای جغرافیایی و ظرفیت‌های شهرستان قدس است.

گلیکانی ادامه داد: شورای آموزش و پرورش مجموعه فرادستی دستگاه‌های شهرستان در این حوزه است، بنابراین تمامی مصوبا‌ت ابلاغی بایستی اجرائی شود و در نشست‌‌های بعدی نسبت به دعوت دستگاه‌های خدمات‌رسان نیز در راستای رفع برخی از مشکلات حوزه انرژی مدارس فعالیت شود.

این مقام عالی دولت در شهرستان قدس در رابطه با بررسی حوزه مصرف انرژی مدارس در تابستان عنوان کرد: نسبت به بررسی حوزه مصرف انرژی مدارس در تابستان اقدام شود، واحد املاک شهرداری بایستی در راستای ارائه مشخصات اراضی با کاربری آموزشی اقدام نماید چراکه در حال حاضر با مشکل کمبود زمین جهت ساخت مدرسه مواجه هستیم.

گلی‌کانی عنوان کرد: اوقات فراغت امسال متفاوت از سال گذشته است و معاونت پرورشی اداره آموزش و پرورش صرفا به برگزاری کلاس‌های آموزشی بسنده نکند. برنامه‌ریزی اوقات فراغت بایستی مطابق با متدهای روز که درحال حاضر شبهه‌زدایی است‌، انجام شود.

این مقام مسئول افزود: می‌بایست نسبت به بیان سیر پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به جوانان و نوجوانانمان فعالیت کنیم، چرا که نسل جوان، آینده‌سازان نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و باید بدانند جایگاه حال حاضر نظام مرهون زحمات چه کسانی است.

فرماندار شهرستان‌قدس در پایان با تاکید بر ارائه طرح‌ها و ایده‌های مختلف جهت حضور رای اولی‌ها و مشارکت والدین در انتخابات تصریح کرد: باتوجه به در‌ پیش بودن ایام انتخابات، بایستی نسبت به ارائه طرح‌ها و ایده‌های مختلف در راستای حضور رای اولی‌ها و مشارکت والدین در عرصه انتخابات فعالیت کرد.

خبرنگار: محمدجواد ماهر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار