توضیحات سخنگوی دولت درباره استعفای محسن رضایی

تهران (پانا) - سخنگوی دولت با اشاره به علت استعفای محسن رضایی از مسئولیت معاونت اقتصادی ریاست‌جمهوری گفت با توجه به اینکه رهبر انقلاب به تازگی تغییراتی در ساختار شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا ایجاد کردند، ضروری بود که تمرکز بیشتری در دبیرخانه این شورا صورت گیرد.

کد مطلب: ۱۳۷۹۰۲۹
لینک کوتاه کپی شد
توضیحات سخنگوی دولت درباره استعفای محسن رضایی

علی بهادری جهرمی درباره علت تغییر سمت محسن رضایی و انتصاب وی به‌عنوان رئیس دبیرخانه شورای هماهنگی سران قوا، اظهار کرد: اخیرا رهبری در ساختار شورای هماهنگی سران قوا تغییراتی ایجاد کردند و ضروری بود بر دبیرخانه این شورا تمرکز بیشتری انجام شود. این دبیرخانه فراقوه‌ای است و نیاز است فعالیت‌های آن بیشتر شود و استقلال بیشتری می‌طلبید به همین دلیل آقای رضایی از سمت معاونت اقتصادی دولت استعفا دادند و حکم جدیدی برای دبیرخانه برای وی صادر شد.

وی ادامه داد: تاکنون ۲۸ جلسه سران قوا برگزار و بیش از ۳۰‌ مصوبه در حوزه‌های مختلف تجارت، اصلاح نظام بودجه، تامین مالی مسکن، تورم، اصلاح نظام بانکی، رفع ناترازی‌ها در حوزه‌های انرژی و رمز ارزها و کالابرگ الکترونیکی در این ایام ساماندهی شده است.

بهادری جهرمی افزود: ۱۱۲ جلسه هم در ستاد هماهنگی اقتصادی دولت برگزار شده و ۱۵۰ موضوع در این‌ جلسات مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار