گفتگوی دانشجویان فلسطینی با کارشناس مسائل غرب آسیا در «ساعت به وقت قدس»

تهران (پانا) - در یازدهمین قسمت از «ساعت به وقت قدس» چند دانشجوی فلسطینی که متعلق به شهر و روستاهای مختلف سرزمین اشغالی هستند به بحث و گفتگو با حسین رویوران کارشناس ارشد مسائل غرب آسیا می پردازند.

کد مطلب: ۱۳۷۹۰۲۱
لینک کوتاه کپی شد
گفتگوی دانشجویان فلسطینی با کارشناس مسائل غرب آسیا در «ساعت به وقت قدس»

در نخستین بخش از یازدهمین قسمت از این برنامه با حضور محمد شاهدی تحلیلگر مسائل غرب آسیا، مهم‌ترین اخبار و رویدادهای مرتبط با فلسطین مرور و تحلیل می‌شوند. راه اندازی پویش توقف کمکهای آمریکا به رژیم اشغالگر صهیونیستی در آمریکا و اجبار فلسطینیان به تخریب منازلشان توسط اشغالگران از جمله این اخبار هستند.

در ادامه سوسن الهمه به بررسی داغ ترین‌های فضای مجازی می پردازد که واکنش کاربران به شهادت تلخ کودک دو ساله فلسطینی و شجاعت پیرمرد فلسطینی در مقابل لودر صهیونیستها برخی از این اخبار داغ به شمار می‌آیند.

آخرین بخش برنامه به گفتگوی دانشجویان فلسطینی که از شهرهای مختلف این کشور به ایران آمده‌اند با دکتر حسین رویوران کارشناس ارشد مسائل غرب آسیا اختصاص دارد و آنها سوالات مختلف خود را از کارشناس برنامه پرسیده و به بحث و گفتگو با یکدیگر می‌پردازند.

«ساعت به وقت فلسطین» با اجرای علی خلیلی و حامد نگارش و تهیه کنندگی و کارگردانی امیر تاجیک پنجشنبه 25 خرداد ساعت ۱۸:۱۵ از شبکه یک سیما پخش و جمعه 26 خرداد ساعت ۱۲:۳۰ بازپخش می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار