کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد؛

ممنوعیت تردد در محور چالوس حدفاصل میدان امیرکبیر تا شهرستانک

تهران (پانا) - کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از ممنوعیت تردد در محور چالوس حدفاصل میدان امیرکبیر تا شهرستانک در مسیر رفت و برگشت خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۷۹۰۰۸
لینک کوتاه کپی شد
ممنوعیت تردد در محور چالوس حدفاصل میدان امیرکبیر تا شهرستانک

به گزارش وزارت راه و شهرسازی، ناصر فرجی، کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور، وضعیت تردد در محورهای برون‌شهری را تشریح کرد و گفت: تردد در محور چالوس حدفاصل شهرستانک تا مرزن آباد روان است.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور با اعلام اینکه محور چالوس حدفاصل میدان امیرکبیر تا شهرستانک در مسیر رفت و برگشت تا اطلاع بعدی ممنوع است از بازگشایی مسیر آزادراه تهران- شمال و تردد از آن آزادراه خبر داد.

فرجی افزود: در محور هراز مسیر جنوب به شمال محدوده سه راهی چلاو ترافیک سنگین و در محورهای فیروزکوه و آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت مسیر رفت و برگشت ترافیک روان گزارش شده است.

به گفته وی، ترافیک در آزادراه قزوین - کرج محدوده پل فردیس (رفت و برگشت) نیمه سنگین و در محور شهریار - تهران محدوده میدان معادن سنگین گزارش شده است.

فرجی یادآور شد: محور قدیم خرم‌آباد - پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه خرم آباد - پل زال و محور خرم آباد - کوهدشت انجام می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار