کارهای کودکی که ساخته می‌شود زمخت است

تهران (پانا) - بازیگر پیشکسوت سینما، تلویزیون که با آثار کودک و نوجوان شناخته می‌شود، گفت کارهای کودکی که ساخته می‌شود زمخت است؛ ۶۹ سال از زندگی‌اش گذشته است اما کودک درونش همچنان زنده است و از خدا می‌خواهد ایمان کودکانه‌اش را حفظ کند و مدیون سینما و تلویزیون کودک است.

کد مطلب: ۱۳۷۸۷۵۴
لینک کوتاه کپی شد
کارهای کودکی که ساخته می‌شود زمخت است

به گزارش ایرنا، احمدرضا اسعدی که با دیو و ماه پیشونی (۱۴۰۱/۱۴۰۲- حسین قناعت) دوباره به سینمای کودک و نوجوان بازگشت، از حضور در این پروژه به عنوان تجربه‌ای خوب در کار کودک و نوجوان نام برد و افزود: دیو و ماه پیشونی توانست ارتباط خیلی خوبی با کودکان و نوجوانان برقرار کند.

بازیگر مدرسه پیرمردها (سید علی سجادی‌حسینی ۱۳۷۰) می‌گوید که ۶۹ سال دارد اما ایمانم کودکانه است. مراقب ایمان کودکانه‌ام هستم و حواسم به خودم هست.

با کودکان رشد کردم و اینکه چه چیزهایی از آنها یاد گرفتم برایم مهم استاین بازیگر سینما و تلویزیون کودک و نوجوان، تجربه‌های خود در این حوزه را مدیون ۲۸ سریال و ۱۸ سینمایی می‌داند و می‌گوید: با کودکان رشد کردم و اینکه چه چیزهایی از کودکان و نوجوانان یاد گرفتم برایم مهم است.

کارهای کودکی که ساخته می‌شود زمخت است

بازیگر ننه نقلی (پرویز صبری ۱۳۹۰) گفت که عشق کودکانه عشقی بلاعوض است و من در این ۴۰، ۵۰ سال کار، با کودکان به بلوغ راستین رسیدم وخیلی مراقبت می‌کنم تا به علم حضور برسم.

وی خاطرنشان کرد علم حضوری را که همان کشف شهود است در کودکان باید دید؛ کودکان سلطان این کار هستند.

۷ سال در مهد کودک کار کردم

بازیگر من بن لادن نیستم (احمد طالبی‌نژاد ۱۳۸۳) همچنین به تجربه کار خود در مهد کودک اشاره کرد و گفت: ۷ سال در مهد کودک کار و از نزدیک با کودکان ارتباط برقرار کردم. باید کودکان را باور کنیم که صاحب علم حضور هستند.

کارهایی که در حوزه کودک و نوجوان ساخته می‌شود زمخت است و با دنیای آنها ارتباط نمی‌گیردبه گفته این پیشکسوت سینما و تلویزیون، کارهایی که در حوزه کودک و نوجوان این روزها ساخته می‌شود کارهایی زمخت است و نمی‌تواند با دنیای کودکانه آنها ارتباط بگیرد.

کارهای کودکی که ساخته می‌شود زمخت است

بازیگر طالع سعد (مهستی بدیعی ۱۳۷۴) گفت: ممکن است که کارگردان‌های واقعی خالقان این گونه آثار باشند اما سینمای کودک فضای مختص خودش را دارد.

اسعدی از مسعود کرامتی، غلامرضا رمضانی و رضا بابک به عنوان پیشکسوتان سینما و تلویزیون کودک و نوجوان نام می‌برد و تاکید دارد: دنیای کودک، دنیای شریفی است. این بدان معنا نیست که دنیای بزرگترها این چنین اعتباری نداشته باشد. به گفته دانته، هنرمند باید از اثر خود باردار شود.

بازیگر دنیای گم شده می‌گوید: سینما، تئاتر و تلویزیون کودک باید به سمت پیشکسوتان این عرصه بروند. من بیشترین کارهای خودم را مدیون کودک و نوجوان هستم.

با دستمزد خیلی کم کار کودک می‌گیرم

بازیگر ساحل دوستی‌داشتنی (۱۳۹۹) گفت: کار کودک را حتی با دستمزد خیلی کم می‌پذیرم. چرا که به من چیزهایی اضافه می‌کند. من مدیون سینما و تلویزیون کودک هستم.

پیشکسوتان عرصه کودک و نوجوان اعتبار سینمای ایران هستند و رجال وزارت ارشاد و تلویزیون شایسته است که سراغ اینها برونداسعدی گفت: پیشکسوتان عرصه کودک و نوجوان اعتبار سینمای ایران هستند و رجال وزارت ارشاد و تلویزیون شایسته است که سراغ اینها بروند و در آستانه جشنواره فیلم‌های کودک و نوجوان از آنها دعوت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار