فاطمه فانی*

دخترها بابایی اند

آغوش محبت پدر تنها رویای دست نیافتنی دختران شهد است که با هیچ محبتی جایگزین نخواهد شد و شاید آنها معنی واقعی جمله(دخترها بابایی اند) را با تمام سلول های خود دریافته اند.

کد مطلب: ۱۳۷۷۷۵۵
لینک کوتاه کپی شد
دخترها بابایی اند

دنیای دخترانه های امروز مدیون دخترانی است که همیشه در افسوس و حسرت غم فراق پدر هستند. دخترانی که تمام کودکی و نوجوانی خود را تنها با قاب عکسی از پدر می گذرانند و پدران آنها برای امنیت این سرزمین شهید شده‌اند.
شیر دختران دلیری که برای آرمان و عقیده و منش انقلاب اسلامی سایه پرمهر پدر را فدا کردند. برای وصف اوقات دردآلود آنها تنها قلمی قاصر نیاز است.
دختران شجاعی که لبخند هایشان در خطوط مبهم روزگار گم شده و سهم آنها از زندگی تنها درد و حسرت اما صبر زینب گونه است.
آنها گمشده در دریای خاطرات پدر هستند، خاطره تابوت و جنازه عطر آگین پدر از جمله این خاطرات است.
حال رنجور آنها فدای الطاف پدرانه و دخترانه های ما است.آغوش محبت پدر تنها رویای دست نیافتنی آنها است که با هیچ محبتی جایگزین نخواهد شد.
شاید آنها معنی واقعی جمله(دخترها بابایی اند) را با تمام سلول های خود دریافته اند.
در سفره عقد آنها جای آینه تنها عکسی از پدر است که شاید بتوانند جای خالی پدر را احساس کنند و با اجازه پدر زندگی خود را آغاز می‌کنند. این دختران از محبت های پدرانه خود گذشتند تا امروز ما دختران ایران زمین از آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع کنیم و در راه اسلام و انقلاب جهاد کنیم.
تفسیر حال این دختران همانند حال رقیه سه ساله کربلا است. روزگار گر چه از دیدگاه آنان تیره و تار است اما همچنان ذره ای از امید در دلشان چون آفتاب می‌درخشد. برسد روزی که پدر مهربان و دلسوز این دختران و دیگر دختران سرزمینم ظهور کند و همه را از این غم هجران برهاند. اللهم عجل لولیک الفرج

همیشه دختر امروز مادر فردا است
ز مادر است میسر بزرگی پسران

*دانش آموزخبرنگار

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار