فرماندار شهرستان‌قدس:

در امر بر‌گزاری انتخابات امانتدار مردم هستیم

شهرقدس (پانا) - فرماندار شهرستان‌قدس در اولین نشست ستاد انتخابات این شهرستان، بر اصل امانتداری در برگزاری انتخابات تأکید کرد.

کد مطلب: ۱۳۷۷۶۷۳
لینک کوتاه کپی شد
در امر بر‌گزاری انتخابات امانتدار مردم هستیم

وحید گلی‌کانی، فرماندار شهرستان قدس در اولین نشست ستاد انتخابات شهرستان بیان کرد: انتخابات این دوره طبق فرموده مقام معظم رهبری از حساسیت بالایی برخوردار است چرا که دشمن به دنبال کاهش مشارکت مردم در این عرصه می‌باشد و رویکرد دولت سیزدهم نیز در حوزه انتخابات مشخص است.

وی افزود: مجموعه فرمانداری مجری برگزاری انتخابات است بنابراین ضمن انجام برنامه‌ریزی مناسب، نسبت به اجرای موازین قانونی با بهره‌گیری از تجربیات برگزاری انتخابات گذشته فعالیت شود و تمامی همکاران فرمانداری چه مستقیم و چه غیر مستقیم در حوزه انتخابات دخیل و دارای وظایفی هستند.

فرماندار شهرستان‌قدس ادامه داد: عوامل فرمانداری قدس نباید هیچ موضع‌گیری سیاسی در این حوزه داشته باشند چراکه ما در امر بر‌گزاری انتخابات امانتدار مردم هستیم و بایستی از سلامت آن اطمینان حاصل کنیم، همچنین علاوه بر این امر بایستی به رسالت ذاتی خود یعنی امیدآفرینی در جامعه فعالیت کنیم.

مقام عالی دولت در شهرستان‌قدس گفت: این انتخابات، اولین انتخابات در دولت است و از الان نیازمندی‌های این حوزه خصوصا بررسی تاثیرگذاری شعبات شناسایی شود و نسبت به برنامه‌ریزی در راستای استفاده از جمعیت‌های مغفول مانده مانند صنایع در زمان انتخابات با هماهنگی اداره صمت اقدام شود.

گلی‌کانی در پایان تصریح کرد: موضوع آموزش در این حوزه را جدی بگیرید و کمیته پشتیبانی در حوزه انتخابات نسبت به هزینه‌کرد درست و به دور از اسراف فعالیت کند، همچنین کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات شهرستان نیز نسبت به مستندسازی تمامی امور اقدام کند.

خبرنگار: محمدجواد ماهر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار