یک استاد علوم تربیتی در گفت وگو با پانا:

ارتباط و تعامل دوسویه نخبگان با سازمان پژوهش، عامل پویایی فضای یاددهی و یادگیری است

تهران (پانا) - استاد رشته علوم تربیتی دانشگاه علامه طباطبایی ضمن اشاره به اهمیت فعالیت قشر جوان در امر آموزش و پژوهش، ارتباط و تعامل دو سویه جامعه نخبگان با سازمان پژوهش را عامل پویایی فضای یاددهی و یادگیری در محیط آموزشی عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۳۷۷۴۳۹
لینک کوتاه کپی شد
ارتباط و تعامل دوسویه نخبگان با سازمان پژوهش، عامل پویایی فضای یاددهی و یادگیری است

مارال قدرتی؛ استاد رشته علوم تربیتی دانشگاه علامه طباطبایی تهران ضمن اشاره به اهمیت قشر جوان و ارتباط با آنان در فرآیند آموزش و پژوهش در گفت وگو با پانا گفت: «از نظر من، دانش آموختگان رشته انسانی در سازمان پژوهش می‌توانند پیشرفت خوبی داشته باشند، به گونه ای که مهم‌ترین دستاورد من از این بازدید، دست یافتن به دیدی واقع گرایانه، نسبت به جامعه بود.»

قدرتی در خصوص اهمیت ارتباط سازمان پژوهش با دانشگاه‌ها و سازمان‌های دیگر در بلندمدت گفت: «از آنجا که دانشجویان من قشر جوان جامعه را تشکیل می‌دهند، می بایست با نسل جوان، ارتباط خوبی برقرار کنم؛ چرا که یکی از مسائل مهم جامعه این است که ایده های طراحی گرافیک تا محتوای کتب آموزشی و حتی معلم‌ها، تا حدودی از نوع تفکر و نیاز نسل جدید فاصله گرفته است.»

استاد رشته علوم تربیتی دانشگاه علامه طباطبایی تهران، در خصوص ارتباط و تعامل دوسویه جامعه نخبگانی با سازمان پژوهش خاطرنشان کرد: «ارتباط و تعامل دوسویه جامعه نخبگانی با سازمان پژوهش به جهت اینکه موجب پویایی فضای یاددهی و یادگیری در محیط آموزشی می‌شود، در سطح کلان‌تر جامعه تأثیرات مثبتی خواهد گذاشت.»

خبرنگار دانش آموز: ایلیا یداللهی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار