پیام استاندار قم به مناسبت ایام الله ۱۴ و ۱۵ خرداد؛

15 خرداد ماندگارترین خیزش مردمی به رهبری مرجعیت دینی است

قم (پانا) - استاندار قم در پیامی عنوان کرد یوم الله ۱۵ خرداد سرآغاز نهضت عظیم اسلامی و ماندگارترین خیزش و حرکت مردمی به پیشتازی مردم بصیر و انقلابی قم و به رهبری مرجعیت دینی است.

کد مطلب: ۱۳۷۶۹۷۲
لینک کوتاه کپی شد
15 خرداد ماندگارترین خیزش مردمی به رهبری مرجعیت دینی است

سید محمدتقی شاهچراغی، استاندار قم به مناسبت فرارسیدن 14 و 15 خرداد پیامی صادر کرد. متن کامل پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

۱۴ خرداد تداعی گر یکی از حزن انگیزترین روزهای تاریخ انقلاب اسلامی و روز وداع جاودانه ملت ایران با روح خدا خمینی کبیر است.
سی و چهار سال پیش در چنین روزی، غم هجران پیر جماران، امتی را برای همیشه تاریخ به سوگ نشاند. وداع با بزرگ مردی که با اراده پولادین ریشه در ایمان و توکل به خدا و برای اقامه حق و عدل در مقابل ظلم و استبداد ایستادگی کرد و بنیانگذار انقلابی تحول ساز و مبتنی بر ارزش ها و اعتقادات دینی و نفی نظام سلطه گردید.
مکتبی که به ما آموخت که با مجاهدت و تلاش و اتکاء به قدرت الهی، پیروزی و پیشرفت حاصل می شود و قیام برای خدا، ضامن سعادت و رستگاری انسان ها است و یوم الله ۱۵ خرداد سرآغاز نهضت عظیم اسلامی و ماندگارترین خیزش و حرکت مردمی به پیشتازی مردم بصیر و انقلابی قم و به رهبری مرجعیت دینی است. حرکتی که در ادامه به پیروزی انقلاب اسلامی منجر شد و نام قم را به عنوان موطن و خاستگاه اصلی انقلاب اسلامی و شهر قیام و اِقامه جاودانه کرد.
ضمن گرامیداشت سی و چهارمین سالگرد عروج ملکوتی حضرت امام‌خمینی (ره)، به روح پرفتوح بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران و شهدای گلگون کفن و حماسه آفرین ۱۵ خرداد ادای احترام نموده و امیدوارم با تأسی به راه امام و شهدای گرانقدر و تحت هدایت های رهبر معظم انقلاب اسلامی، بیش از پیش در مسیر حفظ و صیانت از نعمت ارزشمند انقلاب و اعتلا و سرافرازی این نظام مقدس و خدمت رسانی به مردم قم گام برداریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار