امام جمعه پارسیان:

مکتب امام خمینی (ره) کامل و بر اساس دین اسلام است

هرمزگان (پانا) - امام جمعه پارسیان گفت مکتب یعنی روش و قواعدی که بتواند زیست انسان را به سعادت ختم کند و مکتبی که امام خمینی(ره) معرفی کرد کامل و جامع و بر اساس دین اسلام است.

کد مطلب: ۱۳۷۶۹۴۳
لینک کوتاه کپی شد
مکتب امام خمینی (ره) کامل و بر اساس دین اسلام است

امام جمعه پارسیان در مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) گفت: گزینش مردم سالاری که در انتخابات نمود پیدا کرد، برخورد با استکبار و شناخت صحیح دشمن، تزریق اعتماد به نفس به مردم و تکلیف گرایی از جنبه های عقلانیت مکتب امام خمینی (ره) بود.

حجت الاسلام بارانی در توصیف ویژگی های معنوی امام خمینی (ره) گفت: امام همواره خدا را می دید و اهل توسل، تضرع، گریه های نیمه شب و حسن نظر به درگاه الهی بود، مخصوصا در ماه مبارک رمضان شاهد تغییر حالات و رفتار امام بودیم و همواره می فرمود عالم محضر خداست و همیشه مسئولین را به توجه به خدا امر می کرد.

امام جمعه پارسیان در تشریح بعد عدالت مکتب امام نیز به مواردی چون توجه ویژه به فقرا، دوری مسئولین از اشرافی‌گری اشاره کرد و گفت: مردمی بودن توصیه ای بود که امام همواره به مسئولین داشت و هر جا که همه ما طبق این مکتب جلو رفتیم، پیشرفت داشتیم چرا که اصول آن بر مبنای احکام الهی بنا شده است. بنده طی یک بررسی ۱۰۰ ویژگی شاخص در ایشان یافتم که مجال بیان آن در این مراسم نیست.

حجت الاسلام بارانی در پایان گفت: تجلی مکتب امام خمینی (ره) ظهور شخصیتی همچون آیت الله خامنه ای( مدظله‌العالی) است که سال ها توانسته است کشور را هدایت کند، چرا که هسته فکری این شخصیت توحید است و بر اساس آن در این سال ها این کشور را رهبری و هدایت کرده اند و موضع گیری های ایشان در ابعاد اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی و... بر پایه توحید بوده است.

خبرنگار: حسین عباسیان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار