مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری:

هر روز که از بقای جمهوری اسلامی می‌گذرد، نام و عظمت راه امام برای دنیا و مردم ایران بیشتر آشکار می‌شود

شهرری(پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری، در مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) در آموزش و پروش ناحیه دو شهرری گفت، هر روز که از بقای جمهوری اسلامی می‌گذرد، نام و راه و عظمت امام برای دنیا و مردم ایران بیشتر آشکار می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۷۶۸۷۳
لینک کوتاه کپی شد
هر روز که از بقای جمهوری اسلامی می‌گذرد، نام و عظمت راه امام برای دنیا و مردم ایران بیشتر آشکار می‌شود

یعقوب‌ایمانی مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری، اظهار کرد: امام خمینی(ره) خورشید درخشانی است که بر این آسمان پهناور می‌تابد سخنان امام مانند در گرانبها در عمق جان همه تأثیر گذار بود.

وی با بیان اینکه یکی از راه های حقانیت پیامبران معجزه بوده و پیامبران برای ارشاد مردم ادعای معجزه داشتند، گفت: به عنوان مثال ناقه حضرت صالح و عصای حضرت موسی و همچنین قرآن که معجزه کلامی پیامبر اسلام بوده است. هدف از معجزه، برای هدایت مردم به کمال بود تا مردم از زیر ستم و ظلم و بندگی طاغوتیان نجات پیدا کنند، در عصر حاضر معجزه امام بزرگوار انقلاب اسلامی بود.

این مقام مسئول با بیان اینکه کاری که امام راحل انجام داد قابل مقایسه با اقدامات علما و مراجع گذشته نبوده است، گفت: هر چند مجتهدین و روحانیون کارهای بزرگی انجام دادند، اما امام خمینی(ره) کاری کرد که قابل مقایسه با هیچ یک از علمای گذشته نیست، اما با انقلاب خود اسلام ناب و مکتب اهل بیت را زنده کرد و به دنیا نشان داد در دورانی که شرق و غرب دین را افیون توده‌ها معرفی کرده‌اند اما دین مایه سعادت دنیا و آخرت است.

ایمانی افزود: امام مکتب اهل بیت را در دنیا معرفی کرد؛ امروز در کشوری نیست که مکتب اهل بیت زنده نباشد یک نفر از شیفتگان امام در نیجریه ۲۰ میلیون نفر را شیعه کرده، که معجزه امام است.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری، تصریح کرد: امام‌خمینی(ره)، رژیم ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی را با دست خالی سرنگون کرد رژیمی که ژاندارم منطقه بود، امام شرق و غرب را به زانو درآورد و ابهت آمریکا و اسرائیل را درهم شکست.

دانش‌آموز خبرنگار: مائده رحمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار