اعلام برنده جایزه ویژه پویش «بهترین دختر دنیا»

قم(پانا) - معاون فرهنگی حرم مطهر بانوی کرامت با اعلام برنده جایزه ویژه پویش بهترین دختران از مشارکت بیش از یک میلیون و 500 هزار نفر در این پویش خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۷۶۹۱۳
لینک کوتاه کپی شد
اعلام برنده جایزه ویژه پویش «بهترین دختر دنیا»

حجت‌الاسلام مهدی احمدی، معاون فرهنگی حرم مطهر حضرت معصومه(س) امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پویش بهترین دختر دنیا با توجه به شعار روز میلاد حضرت معصومه(س) و روز دختر که «حضرت معصومه(س) بهترین دختر دنیا» انتخاب شده بود برگزار شد که مورد استقبال خوب مردم از سراسر کشور قرار گرفت.

وی گفت: در مجموع بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر در این پویش و مسابقه شرکت کردند که این میزان مشارکت نسبت به پویش ها و مسابقات قبلی بی نظیر است.

معاون فرهنگی حرم مطهر بانوی کرامت با بیان اینکه بیش از ۱۲ هزار اثر در قالب کلیپ به دبیرخانه پویش بهترین دختر دنیا ارسال شده است، افزود: در بخش های دیگر پویش از جمله ارسال عکس از جشن های خانگی و ارسال صوت فدای دخترم فدای خواهرم و همچنین مسابقه ای که با همکاری همراه اول برگزار شد در مجموع حدود یک و میلیون و ۵۰۰ هزار نفر مشارکت داشته‌اند.

وی با بیان اینکه اسامی برندگان این پویش با قرعه کشی مشخص و در کانال حرم مطهر حضرت معصومه(س) در شبکه های اجتماعی منتشر شده است، گفت: برنده جایزه ویژه پویش بهترین دختر دنیا دختری به نام معصومه از برازجان بوشهر است.

احمدی گفت: در مجموع در پویش و مسابقه بهترین دختر دنیا به ۱۳۳ نفر به قید قرعه جوایزی اهدا شد که شامل ۸ کمک هزینه سفر به عتبات عالیات، ۸ پلاک طلای یا حضرت معصومه(س)، ۸ گوشی هوشمند، ۸ ساعت هوشمند و ۱۰۰ بسته ویژه کودک و نوجوان بود.

وی با بیان اینکه پویش ملی بهترین دختر دنیا در ایام دهه کرامت در سه بخش برگزار شد، گفت: بخش اول این پویش ارسال عکس از برگزاری جشن‌‎های خانگی به مناسبت روز دختر، بخش دوم ارسال کلیپ از همخوانی سرود روز دختر و بخش سوم ارسال ویدئو از ابراز محبت و قدردانی پدران، مادران و برادران از دختران خانواده به خاطر خوبی‌ها و موفقیت‌هایی که داشته‌اند بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار