رئیس سازمان دانش‌آموزی استان کرمان:

خرداد، ماه قیام و حماسه و یادآور به سوگ نشستن ملت ایران است

کرمان (پانا) - رئیس سازمان دانش‌آموزی استان کرمان با صدور پیامی، سالگرد رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی (ره) را تسلیت گفت و یاد و خاطره شهدای قیام خونین ١۵ خرداد را گرامی داشت.

کد مطلب: ۱۳۷۶۸۵۰
لینک کوتاه کپی شد
خرداد، ماه قیام و حماسه و یادآور به سوگ نشستن ملت ایران  است

محمود رجبی پور در این پیام گفت:خرداد، ماه قیام و حماسه و یادآور به سوگ نشستن ملت ایران در غم از دست دادن بنیانگذار انقلاب اسلامی و همچنین یادآور آغاز قیام ملتی مومن و انقلابی در ١۵ خرداد ١٣۴٢ است.

امام‌ خمینی‌(ره)، یک‌ حقیقت‌ همیشه‌ زنده‌ است‌،که نامش هیچگاه از تاریخ و اذهان محو نخواهد شد، چهاردهم خردادماه، سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) به عنوان یک شخصیت برجسته و دوراندیش، از اهمیت فراوانی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران برخوردار است و به عنوان روز اندوه وداع با مردی است که نهضتی بی‌نظیر را در عالم پایه افکند و در تاریخ جاودانه مانده است.

یوم‌الله ۱۵ خرداد نیز سرآغاز تحقق اراده‌ی مردم این سرزمین در راه مبارزه با استکبار، طاغوت و استبداد و به ثمرنشستن اراده‌ی ملت بزرگ ایران است و این قیام نقطه‌ی عطف مبارزات مردم در برکندن ریشه‌ی بیداد در کشور شد.

ضمن تسلیت ۱۴خرداد، سالروز رحلت جانسوز حضرت امام خمینی(ره)، بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و شهادت یاران با وفایش در فاجعه قیام خونین ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ ، امید است با پاسداری از آرمان های بنیان گذار جمهوری اسلامی و خون پاک شهدا برای اعتلا و سرافرازی ایران اسلامی تلاش کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار