مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان تاکید کرد:

تلاش حداکثری آموزش و پرورش استان کرمان برای حمایت از مدارس غیردولتی

کرمان(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان بر تلاش حداکثری آموزش و پرورش استان کرمان برای حمایت از مدارس غیردولتی تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۳۷۶۸۳۲
لینک کوتاه کپی شد
تلاش حداکثری آموزش و پرورش استان کرمان برای حمایت از مدارس غیردولتی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، رضا رضایی در نشست با روسای شورای موسسان مدارس غیردولتی آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان که در محل کانون اندیشه برگزار شد، گفت: هر مسئولیتی را که پذیرفته ایم موظف به انجام آن هستیم، اعضای شورای موسسان باید سنگ صبور همکاران خود باشند.

وی با تاکید بر عمل به قانون گفت: اوایل انقلاب نیروهای جوانی تندروی هایی داشتند، اما امام (ره) سه مرتبه فرمودند: "بپذیریم قانون را" و به طور مرتب بر پرهیز از تندروی تاکید می کردند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: اگر من نتوانم زندگی خودم را مدیریت کنم از پس مدیریت آموزش و پرورش هم برنمی آیم، شما هم همینطور، باید با تمام وجود از مدارس غیردولتی حمایت کنیم و برای مدیریت صحیح و مطلوب آنها بکوشیم.

رضایی گفت: پیگیر تکمیل ساختمان اداره کل هستیم، هر چه ارتباط شما با مسئولان بهتر باشد این تعامل بیشتر نتیجه می دهد، شورای آموزش و پرورش را دریابید، در خصوص شهریه ها بایستی به گونه ای عمل شود که شوک به مردم وارد نشود، افزایش شهریه ها با شیوه مشتری مداری باید اتفاق بیفتد، باید بر مبنای بخشنامه ها عمل کنیم و کار را تسهیل کنیم.

وی اظهار کرد: تخصیص مدیر به مدارس غیردولتی انجام شده و در مواردی هم که انجام نشده در دستور کار است، غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان باید جدی گرفته شود، موضوع فعالیت های تربیتی در مدارس غیردولتی در زمینه نماز و تربیت دانش آموزان باید جدی گرفته شود؛ در زمینه عفاف و حجاب باید قانون را بپذیریم آبروی آموزش و پرورش نباید خدشه دار شود و منشور اخلاقی دانش آموزان باید در برابر دیدشان نصب شود.

لازم به ذکر است گردهمایی روسای شورای موسسان مدارس غیردولتی در شهرستان ها و مناطق استان با حضور رضا رضایی مدیرکل آموزش و پرورش استان، حشمت الله محمدی سلیمانی رئیس اداره مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی آموزش و پرورش استان، محمد علیرضایی رئیس سازمان بسیج فرهنگیان، محمود رجبی زاده رئیس سازمان دانش آموزی، احمد حسن نژاد رنجبر رئیس شورای موسسان مدارس غیردولتی استان و...در کانون اندیشه کرمان برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار