مشاور مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در امور بانوان؛

مهمترین سرمایه هر دستگاه سرمایه انسانی آن دستگاه است

تبریز(پانا) - مشاور مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در امور بانوان سرمایه انسانی مهم هر دستگاه را نیروی انسانی سالم، بانشاط و با انگیزه آن دستگاه عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۳۷۶۴۳۳
لینک کوتاه کپی شد
مهمترین سرمایه هر دستگاه سرمایه انسانی آن دستگاه است

اختر آذریان در اردوی تفریحی یک روزه بانوان ستادی اداره کل آموزش و پرورش استان که در محل اردوگاه الغدیر تبریز برگزار شد، ضمن تبریک ولادت باسعادت هشتمن اختر تابناک ولایت و امامت امام رضا(ع) گفت: برگزاری اردوهای مختلف درون استانی و برون استانی مزایای بسیاری برای همکاران می تواند در بر داشته باشد.
وی افزود: رفع خستگی روحی و جسمی، استقرار در بستر نشاط و آرامش، آشنایی با مهارت های اجتماعی، زندگی جمعی، کار گروهی و تقویت انگیزه مشارکت، تقویت روحیه مذهبی و ارتقا اعتماد به نفس، ایجاد ارتباط صمیمی و احساس همدلی و مهرورزی بین همکاران از جمله این مزیت هاست.
مشاور امور بانوان ادامه داد: مهمترین مزیت این اردوها در نگه داشت نیروی انسانی در ستاد و انگیزه دوباره برای فعالیت جهادی و بیشتر در مسئولیت‌های پذیرفته شده توسط آنان است.
آذریان در پایان گفت: سرمایه انسانی مهم هر دستگاه نیروی انسانی سالم، بانشاط و با انگیزه است که دستگاه را در پیشبرد اهداف خود یاری می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار