مشاور امور بانوان آموزش و پرورش آذربایجان شرقی:

زنان هنر الگو شدن و الگوسازی را دارند

تبریز (پانا) - مشاور امور بانوان آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت زنان، هنر ذاتی در الگوسازی و الگو شدن را در تمامی عرصه‌ها دارند.

کد مطلب: ۱۴۳۹۷۲۸
لینک کوتاه کپی شد
زنان هنر الگو شدن و الگوسازی را دارند

اختر آذریان در همایش تحکیم و تعلیم بنیان خانواده و آیین تجلیل از بانوان تاثیرگذار در عرصه تعلیم و تربیت گفت: روش های شرقی گرایانه زن هیچ وقت در جامعه نبوده است. زنی که هیچ گاه نه الگوساز بوده، نه تاریخ ساز و نه در متن اجتماع، اما همیشه تعریفی پررنگ از زنانگی های او بوده است.

مشاور امور بانوان آموزش و پرورش استان افزود: زنان این هنر ذاتی را دارند که هم الگو باشند و هم الگوسازی کنند. ما در جایگاه تامل هستیم که چگونه کارهای مثبت و مفید زنان بر هدایت امور جامعه ارزشمند شود.

آذریان مرور کوتاهی بر فعالیت امور بانوان داشت و افزود: سبک زندگی ایرانی اسلامی با هدف ارتقا جایگاه زنان است، بر این اساس همایش های مختلفی اجرا شده که به همایش دخترانه با تعداد ۳۵۰ نفر در موزه شمیم پایداری، همایش انس با قرآن و تشکیل تشکل های انگیزه ورزی می توان اشاره کرد.

آذریان گفت: هدف اصلی برگزاری این اجتماع یادآوری تلاش معلمان زن انقلابی است که برای تربیت دانش آموزان انقلابی با آرمان های ملی و جهانی تلاش می کنند.

دانش آموز خبرنگار: سنا بهروز

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار