برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت 45 هزار دانش‌آموز قمی در 300 مسجد دنبال می‌شود

قم (پانا) - مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم گفت برنامه‌های این استان برای اوقات فراغت تابستان امسال با هدف جذب 45 هزار دانش‌آموز در 300 پایگاه اوقات فراغت دنبال می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۷۶۳۶۷
لینک کوتاه کپی شد
برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت 45 هزار دانش‌آموز قمی در 300 مسجد دنبال می‌شود

مراسم رونمایی از پوستر طرح غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان در مساجد استان قم با عنوان «مسجد کانون تعالی و نشاط» برگزار شد.
حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا حیدری مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم، در حاشیه این مراسم گفت: با توجه به اینکه شعار دولت انقلابی «نهضت بازگشت به مساجد» است، امسال با ابلاغ استاندار قم، کانون‌های فرهنگی هنری مساجد محور برگزاری برنامه‌های اوقات فراغت در قم هستند.
وی تاکید کرد: با دستور استاندار قم تمام دستگاه های عضو و میهمان کارگروه اوقات فراغت موظف هستند خدمات و امکانات خود را در بستر مساجد بسیج کنند.
حیدری ادامه داد: در همین راستا برنامه های مختلفی در راستای جذب و ساماندهی و تثبیت و رشد نوجوانان با مشارکت همه نهادهای اجرایی استان از جمله سازمان تبلیغات و سپاه تدارک دیده شده است و امروز شاهد رونمایی از این پوستر مشترک بودیم.
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم گفت: برنامه‌های این استاد برای اوقات فراغت تابستان امسال با هدف جذب 45 هزار دانش‌آموز در 300 پایگاه اوقات فراغت دنبال می‌شود.
وی از جمله برنامه‌های آموزشی تابستان پیش رو برای دانش آموزان را برگزاری دوره‌های آموزشی مهارت‌های زندگی با محوریت قرآن، صحیفه سجادیه و نهج البلاغه ذکر و تصریح کرد: امسال برنامه ها حول محور برنامه های مهارتی، فرهنگی، هنری، آموزشی، تقویتی، فنی و حرفه ای، اردویی، ورزشی، اعتقادی، تبیینی و بصیرتی صورت گرفته که خدمات نیز بر اساس نظام ارزش گذاری و رتبه بندی فعالیت ها تخصیص داده می شود.
در این مراسم، سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه استان قم، مدیران کل تبلیغات اسلامی و اوقاف و امور خیریه و جمعی از مسئولان و نمایندگان نهادهای اجرایی استان حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار