رئیس سازمان دانش‌آموزی استان کرمان:

امام رضا (ع) مایه برکت و افتخار کشور ایران و محبوب دل‌هاى شیعیان است

کرمان (پانا) - رئیس سازمان دانش‌آموزی استان کرمان در پیامی میلاد مسعود ثامن‌الحجج، حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) را تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۳۷۶۲۴۷
لینک کوتاه کپی شد
امام رضا (ع) مایه برکت و افتخار کشور ایران و محبوب دل‌هاى شیعیان است

متن پیام محمود رجبی‌پور به شرح زیر است:

«بسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

سلام بر تو اى امام هشتم، اى فرزند پیامبر و على، اى پاره تن فاطمه‌اى جگر گوشه حضرت موسى بن جعفر و اى امامى که هر لحظه دل هاى ما به شوق دیدار حرم مطهّرت مى تپد، سلام بر تو اى على بن موسى الرضا، و سلام بر پدارن بزرگوارت و فرزندان پاک و معصومت.

یازدهمین روز ذیقعده مصادف با میلاد پر خیر و برکت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت، امام مهربان، علی بن موسی الرضا (ع) است، امام رضا (ع) عمر مبارک خود را مصروف اشاعه احکام اسلامی و محاربه با تفرقه افکنی و عقائد انحرافی جهان اسلام نمودند و این امر یکی از بسیار دلایل فزونی وصف ناشدنی محبت آزادگان جهان خصوصاً ایرانیان نسبت به حضرت است.

بر ما شیعیان فرض است تا با تفکر و تعمق در تمامی جوانب سیره زندگانی حضرت بتوانیم در مسیر دینداری و علم و اندیشه گام برداشته و در زمره شیعیان و پیروان راستین ائمه معصومین علیهم السلام باشیم.

اینجانب فرارسیدن میلاد با سعادت هشتمین اختر آسمان امامت و ولایت، حضرت علی بن موسی الرضا (ع) را محضر همه عاشقان و دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت (ع) به‌ویژه فرهنگیان عزیز و اعضای سازمان دانش آموزی تبریک و تهنیت عرض نموده، از خداوند متعال توفیق کسب فیض و بهره‌مندی روزافزون از دریای فضائل و کرامات سرچشمه زلال رحمت الهی را مسالت دارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار