در نشست راهبردی اعضای شورای معاونین و بسیج عنوان شد:

مسیر ایران قوی، از آموزش و پرورش می‌گذرد

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه4 با بیان اینکه ولایت مداری، خط سرخ شهادت و خط سبز انتظار مهدویت؛ رمز ماندگاری انقلاب اسلامی هستند، تکیه بر این سه منبع را مهم برشمرد و مسیر ایران قوی را در گذر از مسیر آموزش و پرورش دانست.

کد مطلب: ۱۳۷۵۹۲۲
لینک کوتاه کپی شد
مسیر ایران قوی، از آموزش و پرورش می‌گذرد

نشست راهبردی بسیج با حضور هادی زمانی نژاد مدیر آموزش و پرورش منطقه 4 و اعضای شورای معاونین در دفتر بسیج اداره آموزش و پرورش این منطقه برگزار شد.

هادی زمانی نژاد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: ولایت مداری،خط سرخ شهادت و خط سبز انتظار مهدویت رمز ماندگاری انقلاب اسلامی هستند و تا وقتی به این سه منبع تکیه داریم انقلاب اسلامی ماندگار و جاویدان است.

وی ادامه داد: همه ما در مسئولیت هایی که داریم و در حوزه فعالیت های اجرایی خود و با خدمت کردن به مردم، دنبال ایران قوی هستیم و همه تلاش خود را خواهیم کرد.کار ما در آموزش و پرورش یک کار فرهنگی است و میدانیم مسیر ایران قوی از آموزش و پرورش می گذرد.

زمانی نژاد با اشاره به نقش فرهنگیان در مسئله عفاف و حجاب تصریح کرد: با ایجاد ظرفیت های جدید مثل تولید محتواهای آموزشی و پژوهشی و فرهنگی، تربیت مربی حجاب و عفاف، برگزاری کارگاه‌های آموزشی و آموزش خانواده با محوریت موضوع حجاب و عفاف، گفتمان سازی و به دنبال آن فرهنگ سازی در سطوح مختلف آموزش و پرورش و نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب در مدارس هستیم که بدین منظور قرارگاه جهادی شهید مظفری نیا(ویژه برادران)و کوثر(ویژه خواهران)در این زمینه فعالیت خواهند کرد.

در ادامه این نشست توسط مدیر آموزش و پرورش منطقه 4 از رضایی فرمانده بسیج دانش آموزی و فرهنگیان تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار