سرتیپ حیدری:

نیروی زمینی ارتش در تولید تجهیزات نظامی در مسیر خودکفایی قرار دارد

تهران (پانا) - فرمانده نیروی زمینی ارتش با تاکید بر اینکه نزاجا در حوزه‌های مختلف به پیشرفت‌های بسیار خوبی رسیده است، گفت: امروز نیروی زمینی ارتش در حوزه‌های مختلف در مسیر خودکفایی قرار دارد.

کد مطلب: ۱۴۲۹۱۴۲
لینک کوتاه کپی شد
نیروی زمینی ارتش در تولید تجهیزات نظامی در مسیر خودکفایی قرار دارد

امیر سرتیپ کیومرث حیدری در بیست و یکمین آیین تجلیل از فرماندهان و کارکنان ممتاز این نیرو که به همت معاونت نیروی انسانی نزاجا در دانشگاه افسری امام علی (ع) برگزار شد، گفت: برگزیده شدن و ممتاز بودن ریشه در شایسته‌سالاری دارد.

وی با بیان اینکه امروز نیروی زمینی ارتش در مسیر حرکت خودکفایی قرار دارد، افزود: امروز نیروی زمینی ارتش به داشتن کارکنان متخصص، متعهد و ولایت‌مدار افتخار می‌کند؛ نزاجا در حوزه‌های مختلف به پیشرفت‌های بسیار خوبی رسیده است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش تأکید کرد: جهاد خودکفایی و صنایع شهید زرهرن نیروی زمینی ارتش در تولید تجهیزات و تسلیحاتی که یگان‌ها نیاز دارند به خودکفایی رسیده‌اند.

سرتیپ حیدری اضافه کرد: ولایت‌مداری، شایسته‌سالاری و عدالت‌محوری از مؤلفه‌های مهم در انتخاب نفرات ممتاز در طرح خوبان نیروی زمینی ارتش است؛ همرزمانی که امروز در این همایش جزو نفرات ممتاز برگزیده شده‌اند، قطعاً در ارزیابی‌ها از صافی‌های زیادی عبور کرده‌اند تا امروز به‌عنوان نفرات ممتاز معرفی شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار