در کمک به جوانی جمعیت صورت گرفت؛

بهره‌مندی 7800 مادر و کودک از خدمات تغذیه ای کمیته امداد زنجان

زنجان(پانا)- معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان زنجان گفت بر اساس آمارهای موجود طی سال گذشته 7 هزار و 808 مادر و کودک زیر 5 سال نیازمند بهبود تغذیه کمک‌‎های حمایتی کمیته امداد در قالب سبدهای تغذیه‌ای بهره‌مند شدند.

کد مطلب: ۱۳۷۵۴۵۹
لینک کوتاه کپی شد
بهره‌مندی 7800 مادر و کودک از خدمات تغذیه ای کمیته امداد زنجان

اصغر پناهی معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه حمایت از خانواده های نیازمند بهبود تغذیه از برنامه های کمیته امداد است، گفت: بر اساس آمارهای موجود طی سال گذشته 7 هزار و 808 مادر و کودک زیر 5 سال نیازمند بهبود تغذیه از کمک‌‎های حمایتی کمیته امداد در قالب سبدهای تغذیه‌ای بهره‌مند شدند.

وی با اشاره به اینکه این برنامه حمایتی با همکاری و مشارکت کمیته امداد و معاونت امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی درحال انجام است، گفت: یک میلیارد و 740 میلیون تومان در این زمینه از محل منابع این نهاد هزینه شده است.

پناهی با بیان اینکه طرح حمایت تغذیه ای از کودکان زیر 5 سال و مادران باردار به صورت دوره‌ای اجرا می‌شود، اضافه کرد: کودکان بهبودیافته طرح همسفره، از چرخه دریافت سبد غذایی کمیته امداد خارج‌ و افراد جدید جایگزین آن‌ها می‌شوند.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان زنجان همچنین به سایر اقدامات این نهاد در حمایت از خانواده اشاره کرد و گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی برای زوج‌های جوان، اهدای کمک هزینه ازدواج، اهدای سبدهای تغذیه‌ای به سالمندان و ... از جمله اقداماتی است که انجام شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار