معاون پرورشی شهر تهران در اختتامیه مسابقه مهربانترین پدر عنوان کرد

راه امام(ره) باید با حضور دانش‌آموزان در عرصه‌های مختلف تعلیم و تربیت ادامه یابد

تهران (پانا) - معاون پرورشی شهر تهران در آیین اختتامیه مسابقه مهربان‌ترین پدر عنوان کرد راه امام(ره) باید با حضور دانش‌آموزان در عرصه‌های مختلف تعلیم و تربیت ادامه یابد.

کد مطلب: ۱۳۷۵۳۷۷
لینک کوتاه کپی شد
راه امام(ره) باید با حضور دانش‌آموزان در عرصه‌های مختلف تعلیم و تربیت ادامه یابد

سید احمد موسوی درباره اهمیت برگزاری مسابقات فرهنگی هنری مهربان‌ترین پدر و آشنایی دانش آموزان با آرمان ها و سبک زندگی حضرت امام خمینی (س)، اظهار کرد: شخصیت عظیم حضرت امام چون دریایی عمیق وشگرف که قابل وصف نیست، او که با رهبری فرزانه خود انقلاب را به پیروزی رساند، همچون چراغ هدایتی است که تا نسل ها می تواند چراغ راه پرفتوح هدایت انسان ها ونسل های آینده باشد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران گفت: راه امام(ره) باید با حضور دانش‌آموزان در عرصه‌های مختلف تعلیم و تربیت ادامه یابد و از روح آن بزرگوار استمداد بطلبیم تا بتوانیم اندیشه‌های غنی ایشان را درک کرده و گسترش دهیم.

وی افزود: کانون فرهنگی تربیتی آفتاب با مدیریت آموزش و پرورش منطقه 19 تهران، تحت حمایت و هدایت های معاونت محترم فرهنگی آستان مقدس حضرت امام خمینی (ره) برای تبیین اندیشه های آن امام بزرگوار برای نسل کودک و نوجوان طرحی نو را را در قالب مسابقات فرهنگی و هنری با نام مهربانترین پدر اجرا کردند، تا بتوانند حضرت امام (ره) را در ویژگی های مهم اخلاقی، فرهنگی، سیاسی و... به این نسل معرفی کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار