موحدی:

دانش‌آموز تراز انقلاب اسلامی، الگوی جامعه دانش‌آموزی است

بوشهر(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت باید با استفاده از ظرفیت‌های مختلف و شبکه‌سازی، دانش‌آموزان تراز انقلاب اسلامی به عنوان الگو و اسوه جامعه دانش‌آموزی، معرفی و تبیین شوند.

کد مطلب: ۱۳۷۵۳۱۴
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموز تراز انقلاب اسلامی، الگوی جامعه دانش‌آموزی است

علی موحدی در جلسه هم اندیشی طرح دانش‌آموز تراز انقلاب اسلامی اظهار کرد: استان بوشهر به عنوان استان پیشرو، طرح ابتکاری دانش‌آموز تراز انقلاب اسلامی را به عنوان پیوست عملی سند تحول بنیادین اجرا کرده است.

موحدی گفت: این طرح در سال تحصیلی جاری برای سومین سال متوالی با هدف شناسایی دانش‌آموز تراز و اسوه در ساحت‌های شش گانه سند تحول بنیادین در حال اجرا است.

موحدی تصریح کرد: در ادامه اجرای پیوست‌های عملی سند تحول، همایش‌های ملی مدرسه و خانواده تراز انقلاب به ابتکار و میزبانی این استان اجرا شده است.

وی ادامه داد: در آیین‌ تجلیل از مربیان پرورشی نمونه استانی در اسفند سال گذشته و آیین تجلیل از جلوه‌های برتر معلمی در هفته معلم سال جاری به ترتیب از ۲طرح‌ مربی و معلم تراز انقلاب اسلامی رونمایی شد.

موحدی تاکید کرد: شرکت در مسابقات مختلف ورزشی، قرآنی، فرهنگی و هنری، موفقیت‌های علمی انجام مسئولیت‌های اجتماعی درون و برون مدرسه و مطالبه‌گری، تولید محتوا و مهارت‌های اجتماعی، مهمترین شاخص‌های انتخاب دانش‌‌آموز تراز انقلاب اسلامی است.

دبیر ستاد استانی دانش‌آموز تراز انقلاب اسلامی نیز در این جلسه گفت: پایان تیر آخرین مهلت ارسال مستندات از مدرسه به شهرستان و منطقه‌ و ۲۷ مرداد آخرین مهلت ارسال مستندات به دبیرخانه استانی است.

زینب غلامپور گفت : در دومین سال اجرای طرح، مستندات یکهزار و ۸۸۴ دانش‌آموز به دبیرخانه‌های شهرستان و مناطق تحویل داده شده بود که پیش بینی می‌شود این رقم در سال تحصیلی جاری به بیش از ۲ هزار نفر برسد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار