مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی:

پشتیبانی از روابط عمومی حمایت از نهاد سازمانی است

ارومیه (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی با توصیف اهمیت و جایگاه روابط عمومی در سازمان‌ها گفت پشتیبانی از روابط عمومی حمایت از نهاد سازمانی است.

کد مطلب: ۱۳۷۵۳۰۷
لینک کوتاه کپی شد
پشتیبانی از روابط عمومی حمایت از نهاد سازمانی است

علی مطهری در نشست با رئیس و کارشناسان روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش استان اظهار کرد: اطلاع رسانی شفاف و واقعی هدف آموزش و پرورش است. پشتیبانی از روابط عمومی حمایت از سیستم آموزش و پرورش است.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی با بیان اینکه فعالان این عرصه مجاهدینی صبور و تلاشگر هستند و تلاششان مستمر بوده و خستگی ناپذیر هستند، اظهار کرد: اهمیت این بخش ویژه بوده است و در یک سیستم نمود فعالیت‌ها به وسیله روابط عمومی است.

وی با بیان اینکه پشتیبانی از بخش ارتباطات و روابط عمومی ریل گذاری برای انجام سایر اموراست اضافه کرد: روابط عمومی یعنی زبان گویای سیستم که عملکردها در آن شفاف سازی می شود.

علی مطهری با بیان اینکه جهاد تببین در امر اطلاع رسانی در بیان واقع بینانه و بدور از بزرگ نماییها مصداق پیدا می‌کند، گفت: با توجه به هجمه های دشمنان و مظلومیت سیستم آموزشی باید خدمات در خور توجهی که بعد از انقلاب اسلامی و در سال‌های اخیر در حوزه آموزش و پرورش انجام یافته است بیان کرد و انعکاس عملکرد و اقدامات خوب دولت باید اطلاع رسانی شود تا مردم از تلاش های صورت گرفته مطلع شوند.

وی با تاکید بر اینکه اطلاع رسانی اقدامات انجام شده به روش‌های مختلف برای شفاف‌سازی مخاطبان و پیگیری نارسایی‌ها از رسالت روابط عمومی است، گفت: ما می‌خواهیم در شفافیت و یک اتاق شیشه ای کار کنیم.

گفتی است در این دیدار از کارشناسان روابط عمومی به جهت هفته ارتباطات و روابط عمومی تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار