مدارس استثنایی زیبا‌سازی می‌شوند

شهرکرد (پانا) - با انعقاد تفاهم‌نامه فی‌مابین اداره آموزش و پرورش استثنایی استان چهارمحال و بختیاری و شهرداری شهرکرد، فضای ورودی مدارس استثنایی شهر زیباسازی می‌شوند.

کد مطلب: ۱۳۷۵۱۹۵
لینک کوتاه کپی شد
مدارس استثنایی زیبا‌سازی می‌شوند

در راستای رویکرد تعامل بین بخشی، در هفته اول اردیبهشت ماه با حضور رئیس، معاون و کارشناس تربیت بدنی، فرهنگی و هنری اداره آموزش و پرورش استثنایی استان و ماشاالله ایزدی عضو شورای اسلامی شهرکرد و اکبر ایازی رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد دیدار و جلسه مشترکی در محل ساختمان شورای اسلامی شهرکرد برگزار شد.

داوطلب به پانا گفت: در این جلسه رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان و عضو شورای اسلامی شهرکرد و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد در موضوع همکاری و مساعدت درخصوص رنگ آمیزی، دیوار نویسی و زیباسازی فضای ورودی مدارس استثنایی شهرکرد و انجام زیرسازی چمن مصنوعی هنرستان استثنایی کوشش شهرکرد به تبادل نظر پرداختند.

در این دیدار عباس داوطلب رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان ضمن تشکر و قدردانی از اعضای شورای اسلامی، شهردار شهرکرد و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد، به واسطه همکاری با اداره آموزش و پروش استثنایی استان، ابراز امیدواری کرد این قبیل همکاری ها و مساعدت ها در راستای بهبود، زیباسازی و مناسب سازی فضاهای آموزشی و مدارس استثنائی استان بیش از پیش تداوم داشته باشد. در پایان این دیدار بازدید میدانی از هنرستان استثنایی کوشش شهرکرد توسط ایزدی، عضو شورای اسلامی شهرکرد صورت پذیرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار