بازدید رئیس مرکز سنجش و پایش وزارت آموزش و پرورش از حوزه‌های اجرای امتحانات نهایی خرداد ماه رودهن

رودهن(پانا) - رئیس مرکز سنجش و پایش وزارت آموزش و پرورش در بازدید از حوزه‌های اجرایی امتحانات نهایی خردادماه رودهن، گفت، باتوجه به تمام تدابیر امنیتی و آموزشی امسال در حوزه امتحانات با کمترین آمار تخلف روبه رو بوده؛‌ همچنین روند برگزاری امتحانات در رودهن بسیار خوشایند و با بالاترین کیفیت است.

کد مطلب: ۱۳۷۵۱۸۲
لینک کوتاه کپی شد
بازدید رئیس مرکز سنجش و پایش وزارت آموزش و پرورش از حوزه‌های اجرای امتحانات نهایی خرداد ماه رودهن

محسن‌ زارعی رئیس مرکز سنجش و پایش وزارت آموزش و پرورش از حوزه‌های اجرای امتحانات نهایی خردادماه منطقه رودهن، روند اجرای این امتحانات از جمله روند تکثیر و رعایت نکات امنیتی در چاپ سوالات، صورت جلسه امتحانات، چگونگی حضوروغیاب دانش‌آموزان، سالن برگزاری امتحانات و محل تردد دانش آموزان مورد بررسی قرار گرفت و نکات مثبت و منفی مطرح شد تا سریعا پیگیری شود.

زارعی به همراه زهرا رستمی مدیر آموزش و پرورش رودهن، روح‌اله زارعی کارشناس سنجش، بهرام حسینی نیا کارشناس حراست آموزش و پرورش رودهن با حضور در پنج حوزه اجرای امتحانات نهایی در منطقه رودهن، ضمن قدردانی از زحمات و کوشش عوامل اجرایی امتحانات اظهار کرد: با شیوه جدیدی که سال جاری مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزش وپرورش برای ارسال سؤالات امتحانات نهایی در نظر گرفته است، امکان تخلف بسیار کمتر شده است و تاکنون هیچ گزارشی از تخلف در امتحانات نداشته ایم که این یک امر بسیار ویژه و شاخص است و از بابت بسیارخرسندیم.

در ادامه زارعی از بخش تکثیر سؤالات حوزه‌های امتحانی بازدید کرد و روند کار را با مدیران حوزه مورد بررسی قرار داد و چالش‌های موجود را پیگیری کرد.

در این بازدید زارعی همچنین بیان کرد: تیم‌های فنی برای پشتیبانی حوزه‌های امتحانات نهایی پیش بینی شده اند که در صورت بروز مشکل برای برطرف کردن هر گونه مشکلی حاضر و اقدام خواهند کرد تا امتحانات با بالاترین کیفیت ممکن و امنیت کامل آموزشی برگزار شود و به به اتمام برسد.

در ادامه این بازدید رئیس سنجش وزارت آموزش و پرورش ضمن حضور در حوزه اجرای امتحان نهایی دبیرستان چمران با اشاره به روحیه دانش آموزان و امنیت خوب سالن امتحانات، ضمن تشکر و قدردانی از عوامل حوزه که با وجود شرایط سخت این مسئولیت را پذیرفته اند، از زحمات روح اله محرمی مدیریت مدرسه قدردانی و تشکر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار