مسئول بسیج دانش‌آموزی حوزه حضرت مهدی(عج) رودهن خبر داد:

راهیابی دانش‌آموز رودهنی به مسابقات جهانی رباتیک‌دانش‌آموزی

رودهن(پانا) - مسئول بسیج دانش‌آموزی رودهن، از راهیابی دانش‌آموز نخبه بسیجی دبستان هموطن۲_رودهن به مسابقات رباتیک جهانی دانش‌آموزی و کسب مقام سوم کشوری هشتمین دوره مسابقات رباتیک دانش‌آموزی، خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۷۵۸۶۸
لینک کوتاه کپی شد
راهیابی دانش‌آموز رودهنی به مسابقات جهانی رباتیک‌دانش‌آموزی

ملیحه رباط سرپوشی، مسئول بسیج دانش‌آموزی آموزش و پرورش رودهن گفت: از امیر مهدی خورده‌پا دانش آموز نخبه رباتیک در مدرسه هموطن ۲ رودهن، با حضور سرگرد پیمان زینلی فرمانده سپاه رودهن ، و مهرداد علیجانی مسئول خانه نخبگان شهرستان دماوند در مدرسه هموطن تجلیل و تقدیر شد. هدف از برگزاری این مسابقات کشف استعداد دانش‌آموزان نخبه در سطح کشور و ایجاد زمینه‌های لازم برای شکوفایی استعدادشان در صحنه‌های بزرگ‌تر است و تجلیل از این دانش‌آموزان به پاس همت جهادی‌شان در عرصه علم وظیفه تمامی مسئولین است که جدی باید انجام و پیگیری شود.

وی بیان کرد: این دانش‌آموز نخبه به پاس حضور ارزشمند خود در هشتمین دوره مسابقات رباتیک دانش آموزی و کسب مقام سوم کشوری و راهیابی به مسابقات جهانی که تبلور روحیه کاوشگری در علم و دانش و مرهون تلاش مستمر، هدفمند و متعالی او بوده و موجب افتخار بخش رودهن شده‌است، به شایستگی بر ما واجب است که مورد تقدیر قرار گیرد، چرا که امید انقلاب و پیشرفت کشورمان در دستان همین نوجوانان اندیشمند، خلاق و پیشرو است و امید است در سایه الطاف الهی و تحت توجهات حضرت ولیعصر (عج) و در سایه فرمایشات ولی امر مسلمین، شاهد شکوفایی بیشتر ظرفیت‌ها و استعدادهای فرزندانی چون امیرمهدی در عرصه های علمی باشیم.

لازم به ذکر است هشتمین دوره مسابقات روبوتیکاپ دانش‌آموزی انتخابی مسابقات جهانی در دانشگاه تهران برگزار شد. این مسابقات با شرکت ۹۲۰ دانش‌آموز در ۲۶ لیگ از جمله مسیریاب، جنگجو، حل ماز ، برنامه‌نویسی، آتش‌نشان، مین‌یاب در اردیبهشت برگزار شد. دانش‌آموزان از سراسر کشور در صورت کسب مقام در این مسابقات مجوز حضور در دوره‌های تخصصی آمادگی مسابقات جهانی رباتیک ۲۰۲۳ را کسب می کنند.

پس از داوری‌های انجام شده امیرمهدی خورده‌پا دانش‌آموز دبستان هموطن۲ رودهن موفق به کسب مقام سومی شده و به مسابقات جهانی رباتیک راه یافت.

خبرنگار: زهره صفرزاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار