حمایت قاطع گروه جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی دانشگاه علامه طباطبایی از رضامراد صحرایی

تهران (پانا) - گروه جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی دانشگاه علامه طباطبایی تهران در بیانیه‌ای ضمن تشریح ابعاد شخصیت علمی، مدیریتی و اخلاقی رضا مرادصحرایی، استاد تمام این دانشگاه، حمایت قاطع خود را از وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش اعلام کرد.

کد مطلب: ۱۳۷۴۹۴۳
لینک کوتاه کپی شد
حمایت قاطع گروه جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی دانشگاه علامه طباطبایی از رضامراد صحرایی

در این بیانیه با اشاره به عضویت وی در این گروه و روحیه جهادی و انقلابی صحرایی و فعالیت‌های خیرخواهانه او در سطح مدارس و مناطق محروم کشور، آمده است: «جناب آقای دکتر صحرایی به عنوان استاد ممتاز دانشگاه علامه طباطبایی و استاد نمونه کشوری، سال‌ها متواضعانه و به‌صورت گمنام در کنار این گروه مشغول به فعالیت بوده و آنچه که در شخصیت مدیریتی او مشهود است، دلسوزی و نگاه تحولگرایانه وی در عرصه محرومیت‌زدایی و ارتقای نظام تربیتی کشور است.

در بخشی از این بیانیه آمده است: از ویژگی‌های برجسته مدیریتی صحرایی اقتدار اجرایی بالا، قدرت ایجاد تحول نوآورانه و پرهیز از شعارزدگی و روزمرگی است و بدیهی هست که حضور صحرایی در رأس وزارت آموزش و پرورش می‌تواند، زمینه‌ساز تحول چشمگیر نظام آموزش و پرورش و تربیتی کشور باشد.

در بخش پایانی این بیانیه عنوان شده است: امید است نمایندگان انقلابی مجلس یازدهم با رای قاطع به گزینه انقلابی وزارت آموزش و پرورش، خون تازه‌ای را در رگ نظام تعلیم و تربیت کشور جاری کنند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار