نماینده بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس عنوان کرد:

تورم امروز ناشی از ترک فعل‌های دیروز

بیرجند(پانا) - نماینده بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس عنوان کرد تورم امروز ناشی از ترک فعل‌های دیروز است.

کد مطلب: ۱۳۷۴۷۷۲
لینک کوتاه کپی شد
تورم امروز ناشی از ترک فعل‌های دیروز

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت اقدامات زیرساختی دولت در کمتر از ۲ سال اخیر کم‌نظیر و کم‌سابقه است اما چون در مواردی سر سفره محسوس نیست گاهی نگرانی‌ها افزایش می‌یابد، باید زیرساخت‌ها درست شود که امروز در حال انجام است ولی نیاز به زمان دارد تا به ثمر بنشیند.

حسین خسروی اسفزار افزود: بخشی از تورم و گرانی مربوط به ترک فعل‌هایی است که در گذشته صورت گرفته و امروز مشکلات کشور برای همه محسوس است از جمله مشکل معیشت و بیکاری اما همه مسئولان در قوای سه‌گانه برای رفع آنها تلاش می‌کنند.

وی گفت: حتی در مورد لایحه بودجه ۱۴۰۲ که دولت ارسال کرد و پس از تصویب در مجلس شورای اسلامی ابلاغ شد، دولت خدمتگزار به دنبال این است اگر بخشی از آن به تورم اضافه خواهد کرد، اصلاحیه بدهد و مجلس و قوه قضاییه همکاری کنند.

وی تأکید کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند اگر تحریف حل شود، تحریم هم حل می شود.

وی گفت: این روزها در آستانه انتخابات آخر سال حاشیه‌سازی‌ها بیشتر خواهد شد. امروز باید مراقب جریان تحریف باشیم زیرا این جریان با تحریف واقعیت‌ها درصدد انحراف ذهن مردم و مسئولان است.

وی ادامه داد: تکیه رزمندگان به خدا، حضور مردم در کنار نیروهای مسلح و کسب رضایت ولی فقیه مهمترین عوامل پیروزی در فتح خرمشهر بود و امروز هم باید مد نظر قرار گیرد.

به گفته وی عملیات بیت‌المقدس و فتح خرمشهر از عملیات‌های بزرگ دوران دفاع مقدس است و حضور ۱۳۰ هزار نیروی شرکت کننده در این عملیات، انهدام تجهیزات و کشته شدن و زخمی شدن بیش از ۱۶ هزار نیروی دشمن و اسارت ۱۹ هزار عراقی گواه این مطلب است.

خسروی بر لزوم بازخوانی ابعاد حماسه فتح خرمشهر بعد از ۴۱ سال تأکید کرد و گفت: باید روزهای ویژه‌ای که قدرت خدا برای دوست و دشمن محسوس است را یادآور شویم و برای نسل جدید تبیین شود.

وی گفت: به استناد کلام مقام معظم رهبری که فرمودند خرمشهرهای دیگری در پیش است به این معناست که اگر بخواهیم در کنار فتح نظامی که سال ۱۳۶۱ رزمندگان ما به دست آوردند این روزها در خرمشهرهای اقتصادی، سیاسی و اخلاقی باز هم به پیروزی برسیم نیازمند بررسی عوامل پیروزی در عملیات بیت‌ المقدس هستیم.

وی، ایمان و اتکای رزمندگان به خداوند را عامل اصلی پیروزی در آزادسازی خرمشهر دانست و اظهار کرد: امام خمینی (ره) بعد از پیروزی خرمشهر پیام دادند پیروزی از آن خداست و دست خدا از آستین رزمندگان بیت‌المقدس بیرون آمد؛ همان ایمانی که مقام معظم رهبری بعد از این عملیات فرمودند عشق به خدا، ایمان رزمندگان به نصرت الهی و نیز دانش نظامی و وحدت فرماندهی از عوامل پیروزی بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار