تشییع شهید مدافع وطن در قائن و پیکر پدر شهید ناصری در بیرجند

بیرجند (پانا)- پیکر شهید حسن بادامکی از شهدای مدافع وطن که در حمله تروریستی در مرز سراوان به شهادت رسید و پیکر پدر سردار رشید اسلام محمد ناصر ناصری روز گذشته در شهرهای قاین و بیرجند تشییع شد.

کد مطلب: ۱۳۷۴۴۵۳
لینک کوتاه کپی شد
تشییع شهید مدافع وطن در قائن و پیکر پدر شهید ناصری در بیرجند

به گزارش پانا، مردان بزرگ جان در طبق اخلاص می نهند و برای دفاع از امنیت میهن، از تقدیم جان شیرین باکی به خود راه نمی دهند. حسن بادامکی ، قهرمان مدافع وطن، فرزند قاینات با دیگر همرزمان خود حمله تروریستی به مرزهای کشور را عقب راند و جان خود را ایثار کرد.
پیکر این شهید پس از تشییع شهدای مرزبانی در زاهدان به بیرجند انتقال یافت و مراسم وداعش با حضور خانواده او و همرزمانش در ستاد فرماندهی مرزبانی خراسان جنوبی برگزار شد.

استوار دوم حسن بادامکی دیروز به آغوش زادگاهش بازگشت و با حضور شکوهمند مردم تشییع شد.

پیکر پاک او از مسجد جامع قاین تا میدان امام خمینی (ره) بر دستان مردم شهیدپرور این دیار تشییع و برای خاکسپاری به شهرک هاشمیه شهرستان قاینات منتقل شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی، فرماندهان نظامی و انتظامی، جمعی از مسئولان استان و شهرستان نیز همراه قشرهای مختلف مردم در این مراسم حضور داشتند.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی در مراسم تشییع شهید مرزبانی استوار دوم "حسن بادامکی" در شهر قاین گفت: مرزبانان در خط مقدم تأمین امنیت کشور هستند از همین رو مقام معظم رهبری فرمودند که شهدای مرزی ما مظلومند.

حجت‌الاسلام محمد ابراهیم صفورائی افزود: دشمنان بدانند که شهادت مرزبانان مظلوم ما در سراوان خللی در اراده پولادین، استوار و محکم حافظان انقلاب، نظم و امنیت ایجاد نمی‌کند.

وی با بیان اینکه کشور و مردم همیشه قدردان مجاهدت‌ و خون شهدا هستند، افزود: شما مردم قاین با حضور باشکوه خود در مراسم تشییع این شهید بزرگوار نشان دادید که قدردان خون شهدا هستید.

وی ادامه داد: مأموران انتظامی و مرزبانی، مجاهدانه و مخلصانه در سراسر کشور در حال تلاش و مجاهدت برای برقراری امنیت جامعه هستند.

صفورائی گفت: همه اقدامات و فعالیت افراد یک جامعه به وجود امنیت بستگی دارد و توسعه در گرو تأمین امنیت است لذا تأمین امنیت جامعه را مدیون زحمات و تلاش‌های نیروهای مسلح و سربازان در سراسر کشور هستیم.

حجت‌الاسلام صفورائی افزود: وظیفه ما به عنوان وارثان شهدا بسیار سنگین است و باید یاد و خاطره این بزرگمردان تاریخ را گرامی بداریم و در راه آنان قدم برداریم تا خون این عزیزان پایمال نشود.
استوار دوم شهید حسن بادامکی در همین عملیات به شهادت رسید. او متولد اول بهمن ۱۳۷۷ ساکن شهرستان قاینات بود و دارای یک فرزند خردسال است.

پیکر پدر شهید ناصری در منزل ابدیش آرام گرفت

پیکر پدر شهید سردارپاسدار محمدناصر ناصری در بیرجند تشییع و به خاک سپرده شد.

مرحوم حاج احمد (محمد) ناصری روز گذشته در سن ۸۹ سالگی به علت کهولت سن به فرزند شهیدش پیوست وتشییع پیکر پدر سردار شهید محمدناصر ناصری در بیرجند با حضور مردم قدرشناس بیرجند تشییع و در کنار مزار فرزند شهیدش در قطعه دوی گلزار شهدا به خاک سپرده شد.

سردار شهید حاج محمدناصر ناصری در سال ۱۳۴۰ در روستای گازار از توابع بیرجند متولد شد و در روز ۱۷مرداد سال ۱۳۷۷ در کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در افغانستان، به دست نیرو‌های طالبان به شهادت رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار