سرپرست پردیس بنت الهدی صدر اردبیل:

ابعاد شخصیتی حضرت معصومه (س) به دختران بازگو شود

اردبیل (پانا) - سرپرست پردیس بنت الهدی صدر اردبیل گفت معرفی ابعاد شخصیتی حضرت معصومه (س) در جامعه و به ویژه در بین دختران جوان در شناخت سلوک معرفتی ایشان ضروری است.

کد مطلب: ۱۳۷۴۵۸۹
لینک کوتاه کپی شد
ابعاد شخصیتی حضرت معصومه (س) به دختران بازگو شود

شیرین عالی ،سرپرست پردیس بنت الهدی صدر اردبیل در مراسم گرامیداشت دهه کرامت و جشن روز دختر در کانون فرهنگی، تربیتی دخترانه عصمت اردبیل برگزارشد، طی سخنانی اظهار کرد: شناخت بهتر شخصیت این بانوی ارجمند و جایگاه معنوی ایشان در راستای رواج ابعاد وجودی آن حضرت در میان دختران و بانوان جامعه اسلامی فرصتی ارزشمند است.

وی خاطرنشان کرد: الگوبرداری از آن شخصیت بزرگوار بهترین راه دستیابی دختران امروز و مادران فردای ایران اسلامی به زندگی سالم، موفقیت، سعادتمندی و بهروزی است.

وی اظهار امیدواری کرد؛ توفیق شناخت و معرفت اهل بیت (ع) و حرکت در مسیر مکتب نجات‌بخش انبیای الهی در سایه معرفت به سیره و سلوک ائمه اطهار در جامعه تسرّی یابد.

حسین محسنی ،سرپرست دانشگاه فرهنگیان استان نیز با تبریک ولادت سراسر نور و شادی کریمه اهل بیت و روز دختر بر دانشجومعلمان، بیان کرد: میلاد حضرت فاطمه معصومه بهانه‌ای برای گرامیداشت مقام دختران پاک و محجوب ایران زمین است که در دین مبین اسلام نگاه ویژه‌ای به آن‌ها وجود دارد.

وی با اشاره به معرفت و شناخت حضرت فاطمه معصومه (س) به مقام، جایگاه و ارزش دختران از دیدگاه قرآن، احادیث و روایات پرداخت و افزود: دختران و بانوان باید از این ارزش و جایگاهی که اسلام به آن‌ها بخشیده در راستای رشد و کمال خود بهره ببرند.

دراین مراسم، خانم «ایندریا اروج اوا» تازه مسلمان شده روسی به بیان شرح دوران کودکی و نوجوانی خود و علت انتخاب دین اسلام پرداخت و در خصوص پوشش زنان ایرانی، فرهنگ اسلامی و ائمه اطهار (ع) و حضرت زهرا (س) سخن گفت.

اجرای دف نوازی، مسابقه فرهنگی، تجلیل از دختران و پخش کلیپ از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار