در مراسم یاوران ولایت ویژه گرامیداشت دهه کرامت و روز دخترعنوان شد:

روز دختر بهانه‌ای برای آشنایی دختران با نحوه صحیح زندگی ایرانی و اسلامی است

تهران(پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه4 با بیان اینکه نام‌گذاری روز ملی دختر در زادروز حضرت معصومه(س)، حرکتی نمادین برای الگوسازی از شخصیت آن حضرت برای دختران این مرز و بوم است، گرامیداشت این روز را در آشنا کردن دختران با نحوه صحیح زندگی با بهره‌گیری از فرهنگ ایرانی و اسلامی موثر و مفید دانست.

کد مطلب: ۱۳۷۳۳۵۸
لینک کوتاه کپی شد
روز دختر بهانه‌ای برای آشنایی دختران با نحوه صحیح زندگی ایرانی و اسلامی است

همایش یاوران ولایت ویژه دهه کرامت و گرامیداشت روز دختر با حضور هادی زمانی نژاد مدیر آموزش و پرورش منطقه 4 ، سید جواد فیاضی معاون پرورشی و تربیت بدنی،رضایی فرمانده بسیج دانش آموزان و فرهنگیان منطقه 4 در سالن شهید پیچک این اداره برگزار شد.

زمانی نژاد با تاکید بر جایگاه بالای دختران در دین اسلام و در جامعه اظهار کرد: بی شک اهل بیت پیامبر اعظم(ص) چهره های پرفروغی به جهانیان عرضه کرده اند که نامشان مانند ستارگان درخشان در آسمان فضایل می درخشد. نام گذاری روز ملی دختران در زادروز حضرت معصومه(س)، حرکتی نمادین برای گوشزد کردن شخصیت حضرت معصومه(س) و ترویج ابعاد وجودی این دختر اهل بیت در میان دختران مسلمان و در نهایت الگوسازی از شخصیت آن حضرت برای دختران این مرز و بوم است.روز دختر بهانه‌ای برای گرامیداشت مقام دختر و آشنایی آنان با نحوه صحیح زندگی با بهره‌گیری از فرهنگ ایرانی و اسلامی است.

وی با اشاره به شخصیت شهید ابراهیم هادی بیان کرد: دختران مانیز باید قدر منزلت و جایگاه خود را بدانند و کارهایی انجام دهند که آنها را شاخص و متمایز می کند که می توانند در این مسیر از شهدا کمک بگیرید. شهدای ما کارهایی کردند که دیگران نتوانستند انجام دهند و بخاطر نوع کاری که انجام دادند نه تنها الگو و شاخص شدند که همیشه در تاریخ باقی می مانند.

زمانی نژاد با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران نقطه عطفی برای توجه به ظرفیت‌های بانوان و دختران کشور بوده است، گفت: دختران در نظام جمهوری اسلامی ایران از جایگاه ویزه ای برخور هستند و این امر بیانگر این است که نظام جمهوری اسلامی ایران برای دختران ارزش بالایی قائل است و توجه به آنها را در دستور کار قرار داده است. این دختران مادران آینده هستند و قرار است آنها قهرمان‌پرور، شهیدپرور و نخبه‌پرور باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار