مدیر آموزش و پرورش منطقه ۹ شهر تهران بیان کرد:

برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت دانش‌آموزان، در کاهش آسیب‌های اجتماعی موثر است

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه ۹ با حضور در کارگروه اوقات فراغت با اشاره به لزوم توجه به اوقات فراغت دانش‌آموزان، برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت دانش‌آموزان را در کاهش آسیب‌های اجتماعی موثر دانست.

کد مطلب: ۱۳۷۴۴۳۱
لینک کوتاه کپی شد
برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت دانش‌آموزان، در کاهش آسیب‌های اجتماعی موثر است

مجید حسینی فر با تبریک فرارسیدن سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر یاد شهداء دفاع مقدس را گرامی داشت و با استناد به کلام مقام معظم رهبری که فرمودند:« خرمشهرها در پیش است نه در میدان جنگ نظامی در میدانی که از جنگ نظامی سخت تر است» گفت: دشمن در دوران جدید نوجوانان را مورد هدف قرار داده است ، بنابراین وظیفه ماست که در سنگر مدرسه از ارزش ها و سرمایه های کشور که دانش آموزان هستند دفاع کنیم.

مدیر آموزش و پرورش منطقه با بیان اینکه دو سال تعطیلی ناشی از کرونا به خوبی نشان داد اگر برای اوقات فراغت دانش آموزان طرح و برنامه ای نداشته باشیم بستر برای آسیب های اجتماعی فراهم می شود، گفت: توجه و برنامه ریزی برای اوقات فراغت دانش آموزان نقش موثری در کاهش آسیب های اجتماعی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه امروز اوقات فراغت جوانان بیشتر با فضای مجازی سپری می شود و این موضوع آسیب های فراوانی را به دنبال خواهد داشت، افزود: توجه به برنامه های وزین، پررنگ، غنی و با محتوا در پایگاه‌های تابستانی مدارس می‌تواند نقش بسزایی در کاهش آسیب های اجتماعی داشته باشد.

حسینی فرد در پایان با اشاره به انکار ناپذیر بودن ضرورت استفاده از ظرفیت تمامی دستگاه‌های اجرایی در غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان بر ایجاد تعامل سازنده و استفاده از ظرفیت‌های غنی موجود دستگاه‌های مرتبط همچون مساجد بسیج و شهرداری تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار