الهیان در گفت‌و‌گو با پانا:

صحرایی از جنس معلمان است

تهران (پانا) - نماینده مردم تهران در مجلس گفت کی از خصوصیات مثبت آقای صحرایی این است که ایشان از بدنه آموزش و پرورش و معلمان هستند.

کد مطلب: ۱۳۷۴۴۱۰
لینک کوتاه کپی شد
صحرایی از جنس معلمان است

زهره الهیان در گفت‌و‌گو با پانا در خصوص معرفی رضامراد صحرایی به عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش، اظهار کرد: «امروز فرصتی بود که دکتر صحرایی بخشی از تاریخچه و سوابق و فعالیت‌هایشان را در حوزه تعلیم و تربیت به نمایندگان مجلس ارائه دادند. اهم برنامه‌‌هایی که نمایندگان از دکتر صحرایی انتظار دارند، در راستای اجرایی شدن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است. قاعدتاً مباحث سخت افزاری و بودجه‌ای باید با توافق بین دولت و مجلس حل شود و به وزارت آموزش و پرورش کمک شود.»

وی افزود: «آنچه که باید اولویت جدی دکتر صحرایی باشد، بحث تعلیم و تربیت و تحول در این حوزه است؛ همانگونه که مقام معظم رهبری اشاره داشتند در دیدار با معلمان و در واقع اشاره کردند، باید در راستای تحقق سند تحول و تعلیم و تربیت و مباحث پرورشی براساس الگوی ایرانی اسلامی تحول جدی صورت بگیرد و انتظار جدی ایشان نیز همین محور است.»

این عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: «امیدواریم دکتر صحرایی که یک نیروی با تجربه و بادانش لازم هستند، بتوانند با ارائه برنامه، نمایندگان را متقاعد کنند تا نمایندگان مجلس رای دهند و بیش از این وزارتخانه معطل نماند.»

وی خاطرنشان کرد: «یکی از خصوصیات مثبت آقای صحرایی این است که ایشان از بدنه آموزش و پرورش و معلمان هستند و تعلیم و تربیت را از دل روستا و مناطق محروم آغاز کردند. امیدواریم که ان‌شالله بتوانند با ارائه برنامه خود، نمایندگان را متقاعد کنند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار