رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران مطرح کرد؛

تشریح دغدغه‌های مناطق شهرداری تهران در موضوعات فرهنگی و اجتماعی

تهران (پانا) - رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران با اشاره به دغدغه های مناطق در موضوعات فرهنگی و اجتماعی گفت بسیاری از مجموعه‌های فرهنگی و اجتماعی با قیمت‌های کارشناسی امکان واگذاری به بهره‌بردار را پیدا نمی‌کنند که منجر به تغییر کاربری واحدها و کاهش کیفیت خدمات‌رسانی شده است.

کد مطلب: ۱۳۷۴۲۷۹
لینک کوتاه کپی شد
تشریح دغدغه‌های مناطق شهرداری تهران در موضوعات فرهنگی و اجتماعی

نرگس معدنی پور در یکصد و چهل و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه نحوه بهره‌برداری مجموعه‌های ورزشی مناطق نیز از دغدغه‌هاست، خاطرنشان کرد: مشکل ساختار حوزه فرهنگی و اجتماعی ریشه در زمانی دارد که گستردگی آن به اندازه امروز نبوده است. ادارات مختلف دارای پست کارشناس ۴؛۱۴ هستند و مسیر ارتقاء شغلی برای پرسنل وجود ندارد و پست های ۳؛۱۳ و ۲؛۱۲ و... باید در این ادارات در نظر گرفته شود.

معدنی پور تأکید کرد: ارسال بی هنگام برنامه ها، عدم تخصیص اعتبارات لازم برای اجرای پروژه ها و عدم توجه به بافت های فرهنگی مناطق، علاوه بر کاهش کیفیت برنامه ها نشان می دهد که برنامه ریزی میان مدت و بلند مدت وجود ندارد.

وی با تأکید بر اهمیت تدوین برنامه های دوستدار کودک و اختصاص اعتبار به این بخش، تصریح کرد: توجه به مناطق برای اجرای برنامه های ستادی فرهنگی از دیگر دغدغه هاست و عدم برنامه ریزی به‌موقع و عدم ارسال دستور العمل ها و بلاتکلیفی مدیران سرای محلات نیز محل مناقشه است.

معدنی پور با بیان اینکه انتخاب معتمدین محلات بدون هماهنگی کمیسیون صورت گرفته است، گفت: از شهردار تهران تقاضا دارم که نسبت به موارد مذکور، دستور بررسی لازم را صادر کرده و گزارش خود را در این زمینه ارائه دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار