رئیس کمیسیون عمران شورای شهر تهران خبر داد؛

اورهال 29 رام قطار در کارخانه واگن‌سازی تهران

تهران (پانا) - رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران به اورهال ۲۹ رام قطار شامل ۲۰۳ واگن در کارخانه واگن‌سازی تهران اشاره کرد و گفت استارت خوبی در شرکت زده شده و امید استتا پایان سال بتوانند ۲۹ رام قطار که در حال اورهال هستند، به ناوگان اضافه شوند.

کد مطلب: ۱۳۷۴۲۸۳
لینک کوتاه کپی شد
اورهال 29 رام قطار در کارخانه واگن‌سازی تهران

سید جعفر تشکری هاشمی در یکصد و چهل و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به بازدید از کارخانه واگن سازی شهر تهران، اظهار کرد: پس از بازدید یک سال قبل که وضعیت نامناسبی نداشت، روز گذشته بازدیدی را انجام دادیم که بسیار امیدوار کننده بود. برای حل مشکلات کارگری نیروهای انسانی این کارخانه در طول یک سال اخیر تلاش شده بود و کمتر کارگری را می دیدیم که مشغول به کار فنی خود نباشد.

تشکری هاشمی به اورهال ۲۹ رام قطار شامل ۲۰۳ واگن در این کارخانه اشاره کرد و افزود: استارت خوبی در شرکت زده شده و امیدواریم تا پایان سال بتوانند ۲۹ رام قطار که در حال اورهال هستند، به ناوگان اضافه شوند.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه خرید قطعات داخلی وضعیت خوبی دارد، تصریح کرد: تولیدکنندگان داخلی به طور شایسته ای پای کار آمده اند و امیدواریم این بخش نیز به نتیجه برسد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: در این کارخانه بلوک های برق قدیمی که سازنده خارجی از این تکنولوژی استفاده کرده بود، جایگزین شده و فناوری های نوین در این فرآیند مورد استفاده قرار گرفته بود که جای تقدیر دارد.

تشکری هاشمی با بیان اینکه این پیام امید بخش را می دهم که روند بازسازی بسیار خوب بود، یادآور شد: شاید در برخی مقاطع رقابت هایی را در بخش های مختلف می دیدیم اما همکاری خوبی بین شرکت مترو، بهره برداری و واگن سازی شکل گرفته که جای تقدیر دارد.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورا با تأکید بر اینکه برای متروی هشتگرد هنوز قراردادی منعقد نشده است، گفت: اشکالات فنی همچون سیگنالینگ و سیستم های مخابراتی پابرجاست و می تواند برای مدیریت شهری مشکل ساز باشد؛ لذا درخواست می کنم که شرکت مترو برای رفع این مشکلات اقدام کند.

وی افزود: اگر قرار است بار متروی هشتگرد و پرند هنوز روی دوش مدیریت شهری باشد، برای انعقاد قراردادها اقدام شود و محاسبات فنی مورد توجه قرار بگیرد.

مهدی چمران، رئیس شورای اسلامی شهر تهران نیز با بیان اینکه ما اخبار مرتبط با اقدامات کارخانه واگن سازی را شنیده ایم، گفت: ما از اقدامات صورت گرفته در این کارخانه تقدیر و تشکر می کنیم و امیدواریم روند مونتاژ قطعات مترو در این کارخانه پیش گرفته شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار