در آیین یادبود خیر مدرسه‌ساز مرحوم واعظی مطرح شد:

انسان‌های خیر، دلی به بزرگی دریای بی‌کران دارند

بهارستان یک (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان، در آیین یادبود خیر مدرسه‌ساز مرحوم واعظی، دل انسان‌های خیر را به بزرگی دریای بی‌کران تشبیه کرد.

کد مطلب: ۱۳۷۳۵۶۲
لینک کوتاه کپی شد
انسان‌های خیر، دلی به بزرگی دریای بی‌کران دارند

آیت اصلانی، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان، ضمن تبریک روز دختر، از خانواده مرحوم حاج علی اکبر واعظی خیر مدرسه ساز به جهت شرکت در این مراسم، تشکر و قدردانی کرده و گفت: خداوند در آیه‌ای از قرآن کریم فرموده است "سلام برکسی که متولد شد و کسی که زندگی کرد و کسی که در راه رضای خدا قدم پیش گذاشت".

وی ادامه داد: انسان‌های خیر، دلی بزرگ مانند دریای بی‌کران دارند و مصداق این آیه انسان‌هایی هستند که از مال و جان و فرزندانشان بدون داشتن انتظاری در این راه مایه می‌گذارند؛ به عقیده بنده، بهترین تصویر زیبا از چنین آیاتی است که ما می‌توانیم ببینیم و از چنین انسان‌های نیکو‌کاری درس بگیریم که برای ادامه مسیر زندگی الگو باشند.

در ادامه حسین واعظی فرزند مرحوم واعظی، ضمن تبریک روز دختر، از دختران بسیار تشکر کرد و دختران این مدرسه در آینده‌ای نه چندان دور را موجب افتخار نظام جمهوری اسلامی ایران دانست.

وی از دانش‌آموزان درخواست کرد تا در این مسیر سخت به خداوند متعال تکیه کنند و با قلب‌های پاک و معصوم‌شان برای مردم این سرزمین دعای خیر کنند.

حسین واعظی در ادامه سخنان خود، ضمن قدردانی از دست‌اندرکاران این برنامه، گفت: من از دختران مهربانم می‌خواهم تا راه حضرت زهرا (س) را ادامه دهند و با تکیه بر چهارده معصوم در زندگی موفق و مؤید باشند.

لازم به ذکر است در این مراسم، دانش‌آموزان به اجرای سرود همگانی پرداختند و در انتهای برنامه از فرزندان مرحوم واعظی با اهدای هدایایی تقدیر به عمل آمد.

خبرنگار دانش‌آموز: یگانه عسکری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار