معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش البرز:

‌کیفیت‌بخشی به فعالیت‌های آموزش ابتدایی نیازمند ‌کار تیمی و جهادی است

کرج (پانا) - معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش البرز عنوان کرد برای کسب توفیق در کیفیت‌بخشی به فعالیت‌های آموزش ابتدایی نیاز به کار تیمی است.

کد مطلب: ۱۳۷۲۸۸۳
لینک کوتاه کپی شد
‌کیفیت‌بخشی به فعالیت‌های آموزش ابتدایی نیازمند ‌کار تیمی و جهادی است

نشست تخصصی حوزه معاونت آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز با هدف بررسی ساماندهی فضا و نیروی انسانی و ثبت‌نام دانش‌آموزان در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲، برنامه‌ریزی در خصوص کیفیت بخشی به طرح و برنامه‌های آموزش ابتدایی و فعالیت گروه‌های آموزشی با حضور مدیر‌کل دفتر دبستانی وزارت آموزش و پرورش، سید‌محمود حسینی، معاون آموزش ابتدایی استان و معاونان، کارشناس مسئولان و کارشناسان مناطق و شهرستانهای این معاونت برگزار شد.

در این نشست سید‌محمود حسینی معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز با تاکید بر نصب‌العین قرار دادن فرمایشات مقام معظم رهبری به ویژه بیانات اخیر ایشان در جمع معلمان و فرهنگیان به اهمیت نقش معلمان در توسعه همه جانبه و پایدار کشور پرداخت.

معاون آموزش ابتدایی استان البرز در این نشست ضمن اشاره به فرهنگ سازمانی اظهار کرد: برای کسب توفیق در کیفیت‌بخشی به فعالیت‌های آموزش ابتدایی نیاز به کار تیمی و جهادی داریم، بنابراین باید بتوانیم مجموعه‌ای از روابط درونی را میان اعضای گروه ایجاد، تقویت و حفظ کنیم و به جای جزیره‌ای عمل کردن جبهه واحد و هم‌سو تشکیل دهیم،

حسینی اضافه کرد: داشتن درک مشترک، ایجاد زبان و مفاهیم مشترک، تعریف مرزهای گروه و ویژگی‌های اعضا‌، تقویت هنجارهای رایج در بین اعضا‌ و تعریف مشخصی از نظام تشویق و تنبیه ضامن بقای گروه است.

معاون آموزش ابتدایی اظهار کرد: تمام همکاران به‌عنوان عضو فعال و تاثیرگذار در تیم معاونت ابتدایی باید شناخت و آگاهی کافی در خصوص مجموعه ابعاد سازمانی از جمله ماموریت، اهداف، ابزار حصول هدف‌ها، نحوه بررسی عملکرد و راهکارهای تصحیح و اصلاح آن را داشته باشند و با نقش‌پذیری به موقع و کامل به ایفای نقش موثر اهتمام ورزند.

در ادامه این نشست معاونان نواحی و شهرستان‌ها ضمن بیان دستاوردها و اقدامات خود، چالش‌های پیش‌روی ناحیه/ شهرستان در خصوص ساماندهی نیروی انسانی، ثبت‌نام و کیفیت بخشی به فعالیت‌ها و برنامه‌های آموزش ابتدایی را بیان ‌و در خصوص دستور نشست بحث و تبادل نظر کردند.

در پایان جلسه با اهدای لوح سپاس از زحمات یکساله همکاران ‌قدردانی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار