رئیس اداره سنجش و ارزیابی اداره کل آموزش‌وپرورش استان مرکزی:

در استان مرکزی ۸۳ حوزه آزمون نهایی پایه دوازدهم وجود دارد

اراک(پانا) _ رئیس اداره سنجش و ارزیابی اداره کل آموزش‌وپرورش استان‌ مرکزی گفت در استان مرکزی ۸۳ حوزه اجرای آزمون‌های نهایی پایه دوازدهم در ۱۵ منطقه و ۶ حوزه تصحیح در امر برگزاری احسن امتحانات نهایی فعالیت خواهند کرد.

کد مطلب: ۱۳۷۲۷۹۲
لینک کوتاه کپی شد
در استان مرکزی ۸۳ حوزه آزمون نهایی پایه دوازدهم وجود دارد

علی فارسیجانی رئیس اداره سنجش و ارزیابی اداره کل آموزش‌وپرورش استان مرکزی در ابتدای جلسه شورای آموزش و پرورش ضمن اعلام آمادگی کامل آموزش و پرورش استان مرکزی برای برگزاری امتحانات نهایی و ارائه گزارشی از تعداد حوزه های اجرا و تصحیح اعلام کرد: در استان مرکزی ۸۳ حوزه اجرای آزمون های نهایی پایه دوازدهم در ۱۵ منطقه و همچنین ۶ حوزه تصحیح در امر برگزاری احسن امتحانات نهایی فعالیت خواهند کرد.

فارسیجانی در ادامه گفت: ۱۵۷۹داوطلب در آزمون نهایی خردادماه شرکت خواهند کرد که ۴ هزار نفر از این افراد جهت ایجاد سابقه یا ترمیم نمره در این آزمون به رقابت می پردازند که تعداد افراد شرکت کننده در آزمون نهایی ۳۵ درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است. همچنین فارسیجانی تاثیر آزمون نهایی امسال در کنکور را ۴۰ درصد اعلام کرد که در دو سال آینده هر سال ۱۰ درصد به میزان تاثیر اضافه در نهایت در نهایت به ۶۰ درصد خواهد رسید.

رئیس اداره سنجش و ارزیابی اداره‌ کل آموزش‌وپرورش استان مرکزی در ادامه بیان کرد: کل فرایند آزمون به صورت الکترونیکی برگزار می شود که برای هر داوطلب یک رمزینه در پاسخ برگ صادر می‌شود و به همین دلیل به تجهیزات جدید جهت برگزاری آزمون ها به روش جدید نیاز است این تجهیزات شامل سیگنال یاب، اسکنر، پرینتر پیشرفته و... است.

لنجابی، مدیر کل نوسازی مدارس استان مرکزی نیز در ادامه این جلسه گفت: هر آنچه در توان نوسازی بوده در اختیار آموزش و پرورش قرارداده شده اما متأسفانه این مقدار جوابگوی نیاز آموزش و پرورش برای برگزاری آزمون‌ها نیست چون برخی از این تجهیزات جهت رفع نیاز مدارس به آموزش و پرورش واگذار شده است که پاسخگوی نیاز های آموزش و پرورش نیست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار