برگزاری چهل و یکمین دوره مسابقات فرهنگی هنری دانش‌آموزی مرحله استانی ویژه دختران خراسان رضوی

مشهد(پانا) - مدرس هنرهای نمایشی و داور هنرهای نمایشی گفت علاقه‌مندان به هنر‌های نمایشی باید برای موفقیت در این رشته هنری دانش فنی و دراماتیک خود را بالا ببرند و از متخصصین و کارشناسان این رشته در جهت خروجی بهتر کار خود کمک بگیرند.

کد مطلب: ۱۳۷۲۵۶۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری چهل و یکمین دوره مسابقات فرهنگی هنری دانش‌آموزی مرحله استانی ویژه دختران خراسان رضوی

شکوفه امیرمقدم مدرس هنرهای نمایشی وتئاتر و داور هنرهای نمایشی دختران خراسان رضوی گفت : مرحله استانی مسابقات فرهنگی هنری زمینه ای است برای رویارویی دوست داران هنر بایکدیگر و شکوفایی استعدادها ی آنان است .

وی در پاسخ به پانا که پرسید پیشنهاد شما برای کسانیکه می خواهند درسال های آینده وارد این‌رشته هنر شوند چیست؟ گفت: این جشنواره بستری است برای علاقه مندان به بخش های مختلف هنرهای نمایشی اعم‌از نویسندگی، کارگردانی و بازیگری و...‌‌...

وی در ادامه بیان کرد: علاقه مندان به هنر در جهت پیشرفت خود باید حتما و قطعا دانش فنی و دراماتیک خود رابالا ببرند، کتاب زیاد بخوانند، فیلم‌ و تئاتر زیاد ببینند و از متخصصین و کارشناسان و مربیان فنی این رشته کمک بگیرند و از آن ها بخواهند در جهت خروجی هرچه بهتر کاری که می خواهند انجام دهند راهنمایی‌شان کنند و سپس باتلاش چند باره خود را به بالا بکشند ، از شکست هراس نداشته باشند و مشتاق رویارویی با چالش های این هنر باشند.

خبرنگار پانا : شایلین حدادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار