دبیر قرارگاه جوانی جمعیت وزارت آموزش و پرورش:

آموزش و پرورش برای فرهنگ‌سازی و ترویج سبک زندگی نقش به‌سزایی دارد

تهران (پانا) - دبیر قرارگاه جوانی جمعیت وزارت آموزش و پرورش گفت آموزش و پرورش در بحث فرهنگسازی و ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی نقش به‌سزایی دارد.

کد مطلب: ۱۳۷۲۲۵۲
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش برای فرهنگ‌سازی و ترویج سبک زندگی نقش به‌سزایی دارد

رابعه امامی‌رضوی در همایش «ایران جوان» که به مناسبت هفته ملی جمعیت و به میزبانی آموزش و پرورش شهر تهران برگزار شد، اظهار کرد: وظایف ذاتی آموزش و پرورش در خصوص جوانی جمعیت در مواد ٣٣ و 34 قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، ذکر شده که شامل تولید محتوا، مولدسازی و... می‌شود.

وی ضمن ادای احترام به معلمان خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش در بحث فرهنگسازی و ترویج سبک زندگی ایرانی - اسلامی، نقش به‌سزایی دارد که معلمان در میزان این اثرگذاری، نقش ویژه‌ای دارند و برای حفظ تمدن چند هزار ساله و تضمین آینده کشور، نقش معلم بی‌بدیل است.

امامی‌رضوی گفت: مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) از ابتدای دهه ٩٠ به موضوع جمعیت پرداختند و در سال 1393 سیاست‌های کلی جمعیت ابلاغ شد.

وی اظهار کرد: در این سیاست‌ها موضوعات ترویج فرزندآوری، توجه به سالمندی جامعه، جوانی جمعیت و تحکیم بنیان خانواده، مورد تاکید قرار گرفته است.

مشاور امور زنان و دبیر قرارگاه جوانی جمعیت وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه در سال ١۴٠٠ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت تصویب شد و قرارگاه جوانی جمعیت در تمام دستگاه‌ها شکل گرفت، افزود: در وزارت آموزش و پرورش نیز این قرارگاه تشکیل شده و فعالیت‌های متعددی در این زمینه انجام شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار