مشاور امور زنان وزارت آموزش و پرورش:

رو نمایی از دو کتاب با موضوع دختر در روز دختر در آموزش‌ و پرورش اصفهان/ فیلم

اصفهان(پانا) - مشاور امور زنان وزارت آموزش و پرورش گفت دو کتاب با عنوان "هویت دختران" و "سبک زندگی اسلامی برای دختران در روز دختر رونمایی می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۷۳۰۶۱
لینک کوتاه کپی شد
رو نمایی از دو کتاب با موضوع دختر در روز دختر در آموزش‌ و پرورش اصفهان/ فیلم

رابعه امامی رضوی مشاور امور زنان وزارت آموزش و پرورش در گفت وگو با پانا گفت : در سراسر کشور ، فعالیت هایی که در ستاد به عنوان فعالیت های چندگانه برنامه ریزی می شود ، با استانها هماهنگ می شود که در سطح کشور این فعالیت ها انجام شود‌.

وی افزود: این توانمندسازی ها شامل مهارت آموزی، کلاس‌های تربیت مربی ، آموزش خانواده و آموزش مربی در بحث مهارت افزایی دختران و بانوان فرهنگی است.

رضوی تاکید کرد: مخاطبین ما در آموزش و پرورش دختران دانش آموز، دانشجویان فرهنگی دانشگاه فرهنگیان و همینطور بانوان فرهنگی هستند.به همین دلیل اگر بحث توانمند سازی و ارتقای مهارت های فردی و اجتماعی و خانوادگی داریم ، برای همه این مخاطبان است.

رابعه امامی رضوی ادامه داد: رویکردی که برای روز دختر داریم در بحث توان افزایی ،دو کتاب با عنوان "هویت دختران" و "سبک زندگی اسلامی برای دختران " داریم که عناوین دخترانه وهویت دخترانه دارد و از آن ها رونمایی می‌شود ، نویسنده آنها مهدیه لواف، مدرس دانشگاه هستند. در این دو کتاب دختران با هویت خود آشنا می شوند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار