ثبت‌نام مدارس استان بوشهر برای سال تحصیلی آینده شروع شد

بوشهر (پانا) - رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش استان بوشهر ازشروع ثبت‌نام مدارس استان برای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۷۲۲۱۹
لینک کوتاه کپی شد
ثبت‌نام مدارس استان بوشهر برای سال تحصیلی آینده شروع شد

احمد قاسمی در گفتگو با خبرنگاران با تاکید بر رعایت حداکثری حقوق والدین و دانش‌آموزان جهت جلوگیری از دریافت هر گونه وجه غیرمجاز، افزود: مدارس به جز هزینه کتاب، بیمه و لباس کار در هنرستان،‌ حق دریافت وجه‌ دیگری ندارند.

وی با اشاره به انتخاب "ثبت نام مطلوب، عدالت محور، خانواده مداری" به عنوان شعار امسال، ادامه داد: مبلغ بیمه به صورت علی‌الحساب مبلغ سال گذشته خواهد بود و دریافت وجوه مجاز صرفاً از طریق دستگاه کارت‌خوان با شماره حساب مدرسه و یا از طریق واریز به شماره حساب مدرسه در بانک‌ها امکان‌پذیر است و دریافت وجه غیر از این ۲ روش، تخلف است.

قاسمی تصریح کرد: مدیران مدارس مجاز به عقد هیچ گونه قراردادی با تولیدکنندگان لباس فرم دانش‌آموزی نیستند.

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه نحوه فرایند خرید لباس فرم از سوی وزارت متبوع اعلام خواهد شد‌ خاطرنشان کرد: مدارس هیات امنایی نیز از نوع مدارس دولتی محسوب می‌شود و رعایت کامل مفاد شیوه نامه در این مدارس ضروری است.

وی با بیان اینکه بر اساس دستورالعمل اجرای ثبت نام دانش‌آموزان در سال تحصیلی ۱۴۰۳---۱۴۰۲ کارگروه ویژه نظارتی استانی، شهرستان‌ها و مناطق تشکیل شده است، خاطرنشان کرد: استفاده حداکثری از ظرفیت شهرستان‌ها و مناطق ذیل ستاد ثبت‌نام و همچنین گروه‌های نظارتی به منظور بازرسی و نظارت مستمر بر فرایند ثبت نام در دستور کار قرار گرفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار