ثبت نام آزمون المپیادهای علمی دانش‌آموزی شروع شد

بوشهر(پانا) - رییس اداره استعدادهای درخشان آموزش و پرورش استان بوشهر گفت ثبت‌نام آزمون المپیادهای علمی دانش‌آموزی از امروز 16 آذر در 14 رشته شروع شده است و در روز 25 آذر ماه سال‌جاری به پایان می‌رسد.

کد مطلب: ۱۳۲۹۷۶۵
لینک کوتاه کپی شد
ثبت نام آزمون المپیادهای علمی دانش‌آموزی شروع شد

کاوه امیری اظهار کرد: دانش‌آموزان پایه‌های دهم و یازدهم از امروز می‌توانند از طریق سامانه المپیادهای علمی به نشانی my.medu.ir، در این رویداد علمی ثبت‌نام کنند.

وی افزود: المپیاد امسال در رشته‌های فیریک، شیمی، ریاضی، کامپیوتر، نجوم و اخترفیزیک، ادبی، زیست شناسی، علوم زمین، سلولهای بنیادین، نانوفناوری، کارآفرینی، اقتصاد و مدیریت، سواد رسانه‌ای، جغرافیا، برگزار می‌شود.

امیری با اشاره به اجرای المپیادهای علمی در سه مرحله، خاطرنشان کرد: آزمون‌های مرحله اول در روز یکم بهمن سال‌جاری برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این المپیادها با توجه به جایگاه علمی آن و نیز امتیازات خاصی که برای دانش‌آموزان دارد مورد توجه دانش آموزان مستعد علمی است.

امیری با اشاره به شرکت یک‌هزار و 261 دانش‌آموز بوشهری در المپیاد سال گذشته، یادآور شد: در سال تحصیلی گذشته، 2 نفر از دانش‌آموزان استان موفق به کسب مدال در این المپیادها شدند.

وی در پایان گفت: این المپیادها با هدف فراهم آوردن تسهیلات و امکانات لازم برای شناسایی، جذب و تشویق دانش آموزان با استعداد و علاقه‌مند برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار